اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

خدمات دولت در مناطق زلزله‌زده انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: خدمات دولت در مناطق زلزله‌زده شمال‌شرقی استان آذربایجان‌شرقی غیرقابل انکار بوده و باید از حساسیت ویژه اعضای دولت برای بازسازی روستاهای تخریب شده قدردانی کرد.

خدمات دولت در مناطق زلزله‌زده انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، علی‌اکبر پورجمشیدیان با بیان اینکه نباید فعالیت‌های دولت در طول چند هفته اخیر در مناطق زلزله‌زده انکار شود، اظهار کرد: حضور دستگاه‌های مختلف اجرایی و وزرای مربوطه و همچنین رئیس جمهوری در این مناطق و اتخاذ تصمیمات سریع برای بازسازی مناطق گویای این حقیقت است که توجه و حساسیت دولت جدی است.

وی ادامه داد: در روزهای اولیه وقوع زلزله در شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان برخی از وزرا و رؤسای سازمان‌های مختلف حتی در عرض 24 ساعت دو بار به منطقه سفر کرده و پیگیر مسائل و مشکلات موجود شدند که این موضع قابل قدردانی است.

پورجمشیدیان با اشاره به هجمه‌های سنگین رسانه‌های بیگانه و برخی معاندین علیه دولت، خاطرنشان کرد: برخی افراد و گروه‌های مزبور ادعاهای بی‌اساس با هدف بزرگ‌نمایی مشکلات مردم زلزله‌زده را مطرح می‌کنند که این موضوع بی‌انصافی کامل در خصوص خدمات بهینه دولت در این مناطق است.

وی نحوه امدادرسانی و کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده توسط دولت و مردم را بسیار گسترده و قابل توجه خواند و گفت: از زمان وقوع زلزله در شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان تمام امکانات دولت به موازات کمک‌های مردمی به منطقه سرازیر شد که چنین همدلی از جانب دستگاه‌های اجرایی و مردم قابل ستایش است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه هم‌اکنون مناطق زلزله‌زده به وضعیت تثبیت رسیده‌اند، عمده‌ترین و اصلی‌ترین فعالیت در زمان حاضر را بسیج همگانی برای ساخت خانه‌های جدید و بازسازی مناطق آسیب‌دیده عنوان کرد.

پورجمشیدیان افزود: سپاه عاشورا از دقایق نخستین وقوع زلزله در آذربایجان‌شرقی با اعزام نیروهای خود در قالب 20 گردان امام حسین(ع) و عاشورا در منطقه حضور یافته و از این پس نیز در بازسازی روستاهای تخریب شده با تمام توان مشارکت خواهد کرد.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول