اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ورزقان خبر داد

توزیع یک‌هزار اتاقک پیش‌ساخته در روستاهای زلزله‌زده ورزقان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس گفت: توزیع یک‌هزار اتاقک پیش‌ساخته در مناطق روستایی زلزله‌زده ورزقان در حال انجام است.

توزیع یک‌هزار اتاقک پیش‌ساخته در روستاهای زلزله‌زده ورزقان

الهوردی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این کانکس‌ها برای محافظت آسیب‌دیدگان از برف، باران و سرمای ناشی از آغاز فصل پاییز صورت می‌گیرد. 

وی دوباره با تاکید بر عدم تسری ساخت و ساز به بسیاری از روستاهای حوزه انتخابیه‌اش افزود: متاسفانه در بازدیدهایی که از سوی مسئولان وزارتی و یا ارشد کشوری نیز از مناطق زلزله‌زده صورت می‌گیرد عمدتاً روستاها و مکان‌هایی که ساخت و ساز در آنها در مقایسه با مناطق دیگر دارای شتاب است در برنامه بازدیدها قرار می‌گیرد.

ساخت و ساز در مناطق شهری زلزله‌زده به کندی و با چالش‌های سختی همراه است

دهقانی روند ساخت و ساز در مناطق روستایی را صرفاً در مقام مقایسه با مناطق شهری مثبت دانست و گفت: روند ساخت و ساز در مناطق شهری به کندی و با چالش‌های سختی همراه است.

وی در عین حال از ورود خود مردم در امر ساخت و ساز به خصوص در مناطق شهری خبر داد و گفت: در مناطق شهری به خصوص در خود شهر ورزقان ساخت و ساز با 50 روز تاخیر آغاز شده است.

در زلزله 6.2 ریشتری 21 مرداد در آذربایجان‌شرقی در شهرستان ورزقان بیش از یک‌هزار و 500 واحد مسکونی در مناطق شهری و 6 هزار و 150 واحد مسکونی در نزدیک به 100 روستای شهرستان ورزقان تخریب شده است.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول