اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ایستگاه آتش‌نشانی شماره 2 گناوه راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: ایستگاه شماره 2 آتش‌نشانی گناوه در مراسمی با حضور مسئولان افتتاح شد.

ایستگاه آتش‌نشانی شماره 2 گناوه راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه مسئول ایستگاه شماره 2 آتش‌نشانی گناوه ظهر امروز در این مراسم گفت: با توجه به گسترش روزافزون بندر تجاری گناوه و لزوم ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی سریع و بهینه به شهروندان، شهرداری اقدام به راه‌اندازی ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی بین کوره رئوفی و ایران خودرو کرد.

حسین بهروزی افزود: این ایستگاه که در هر شیفت 11 نفر نیرو دارد به شهروندان کوی مال سادات، بخشی از باباعلیشاه و نیز روستاهای اطراف خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با تشکر از اقدام ارزنده شهردار گناوه در راه‌اندازی این ایستگاه گفت: امیدواریم با توجه به امکانات فراهم شده و نزدیکی به بخش‌های شمالی گناوه بتوانیم رضایت بهتر همشهریان را فراهم کنیم.

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شماره دو در ادامه با اشاره به مشکلات این ایستگاه خواستار همکاری بهتر ادارات آب، برق و مخابرات جهت رفع نواقص ساختمان آن شد.

بهروزی با اعلام شماره 3400348 به عنوان خط ارتباطی مردم با ایستگاه شماره دو آتش‌نشانی گفت: در تلاش هستیم با کمک مخابرات و با ایجاد زیرساخت‌ها نسبت به اتصال این ایستگاه به شماره 125 اقدام کنیم.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول