اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور

تربیت‌بدنی قم با 6 پیروزی به جمع مدعیان ملحق شد

خبرگزاری فارس: تیم شطرنج تربیت‌‌بدنی قم با کسب شش پیروزی در رقابت‌های هفته پایانی دور رفت لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور به صف مدعیان قهرمانی ملحق شد.

تربیت‌بدنی قم با 6 پیروزی به جمع مدعیان ملحق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هفته پایانی از دور رفت دهمین دوره پیکارهای لیگ برتر شطرنج مردان باشگاه‌های کشور جام اندیشمندان با شرکت تیم‌های لیگ برتری برگزار شد که سرانجام تیم شطرنج تربیت‌‌بدنی قم برابر حریفان قدر خود موفق به کسب شش پیروزی ارزشمند شد.

شطرنج‌بازان تیم تربیت‌بدنی قم در نخستین دور هفته پایانی دور رفت مسابقات این فصل که دیداری مهم و حساس به شمار می‌رفت به مصاف تیم شطرنج اسامه سرای بابل رفتند که در پایان این مسابقه سخت و دشوار با نتیجه 5/3 بر 5/0 مقابل حریف خود نتیجه را واگذار کرد.

تیم شطرنج تربیت بدنی قم در مسابقه دوم خود برابر تیم‌ شطرنج سازمان نظام پزشکی ایران به رقابت پرداخت که در این مسابقات با بهره‌گیری از توانمندی و قابلیت بالایی که نفرات این تیم داشتند موفق به کسب پیروزی‌ چهار بر صفر شد تا بدین ترتیب به یک پیروزی ارزشمند مقابل رقیب خود دست یابد.

شطرنج‌‌بازان تیم تربیت ‌بدنی قم در سومین مسابقه خود برابر تیم شطرنج شمس‌ریزان قزوین قرار گرفتند که در این دیدار توانستند حریف را با نتیجه 5/3 بر 5/0 شکست دهند.

چهارمین مسابقه شطرنج‌بازان تیم تربیت بدنی قم در این مرحله از رقابت‌ها برابر تیم ابن سینای همدان برگزار شد و طی آن نماینده قم در جدال با رقیب مدعی خود با حساب با نتیجه 5/2 بر 5/1 به برتری رسید و امیدوارانه به مصاف تیم تربیت بدنی بوشهر رفت.

در جدال شطرنج‌بازان تیم تربیت بدنی قم با تربیت بوشهر که پنجمین مسابقه از هفته پایانی دور رفت لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد، نماینده قم توانست حریف خود را با حساب  5/3 بر 5/0 از پیش رو برداشته و مقتدرانه به کار خود ادامه بدهد.

ششمین مسابقه تیم شطرنج تربیت بدنی قم در این مرحله با تیم میزبان یعنی تیم شطرنج تربیت بدنی زنجان بود که در این مسابقه این زنجانی‌ها بودند که توانستند با نتیجه سه بر یک میهمان خود تیم مدعی تربیت بدنی قم را شکست داده و موقتا روند پیروزی‌های این تیم را متوقف کنند.

با این حال مسابقه هفتم با تیم حمایت ساری برتری 5/2 بر 5/1 تیم شطرنج تربیت بدنی قم را به دنبال داشت و نماینده قم با کسب پیروزی دلچسب 5/2 بر 5/1 برابر تیم دریا برج شیراز در هشتمین رقابت خود به جایگاه ششم جدول رده‌بندی در پایان دور رفت دست پیدا کرد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول