اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال در مجلس:

خلخال پزشک متخصص ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود پزشک متخصص در شهرستان خلخال مردم این شهر را رنج می دهد که ضروری است مسئولان در این راستا چاره‌ای بیندیشند.

خلخال پزشک متخصص ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه‌خلخال صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان کوثر اظهار داشت: این کمبودها ناشی از کم‌توجهی مسئولان به این بخش بوده است که برای ما قابل قبول نیست.

وی پایین بودن متوسط امکانات بهداشتی در شهرستان کوثر را غیر قابل قبول اعلام کرد و گفت: ما در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز بر این مسئله تاکید کردیم که امیدواریم هرچه سریعتر این مشکل برطرف شده و نیاز اصلی مردم کوثر تامین شود.

منتخب مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی کمبود امکانات بیمارستانی در حوزه‌های مختلف را از دیگر مشکلات این شهرستان اعلام کرد و گفت: مردم در شهرستان کوثر حتی برای یک بیماری سطحی و بهره‌مندی از یک پزشک متخصص باید به شهرستان‌های همجوار مراجعه کنند که این علاوه بر تحمیل هزینه‌های مضاعف بر خانواد‌ه ها رنجی بزرگ برای آنان است.

جعفری‌بنه به پایین بودن امکانات بخش‌های مختلف درمانی از جمله بخش دیالیز و خدمات درمانی روستاها اشاره کرد و افزود: رعایت عدالت در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی اصلی‌ترین مطالبه مردم کوثر از مسئولان استان در حوزه بهداشت و درمان است.

وی کمبود نیروی انسانی و کادر درمانی را از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان دانست و اظهار داشت: همه دستگاه‌ها در قبال وضعیت نامناسب بهداشتی مسئولیت دارند.

نماینده مردم کوثر با بیان اینکه ما نیازمند پرورش پزشکان متخصص برای خدمت در شهرتان کوثر هستیم، افزود: در صورتی که مسئولان نسبت به تامین واحدهای درمانی در این شهرستان اقدام کنند نیروی متخصص نیز وارد این شهرستان شده و مشکلات بهداشتی و درمانی کوثر را مرتفع می‌کنند.

وی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل خواست مساعدت لازم را در این خصوص انجام دهد تا مردم کوثر بیش از این رنج نبود متخصص را متحمل نشوند.

جعفری‌بنه در پایان سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی پروژه ‌بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان کوثر اظهار داشت: روند اجرایی این پروژه باید مطلوب‌تر از حالت فعلی باشد تا این بیمارستان در کمترین زمان ممکن آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول