اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر خبر داد

انتشار 50 عنوان کتاب توسط مؤسسه ولاء منتظر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر گفت: در راستای تحقق اهداف پژوهشی 50 عنوان کتاب توسط مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر منتشر شده که تا پایان امسال این تعداد به 70 عنوان خواهد رسید.

انتشار 50 عنوان کتاب توسط مؤسسه ولاء منتظر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر اظهار کرد: موسسه فرهنگی ولاء منتظر فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 80 توسط جمعی از طلاب رزمنده و بسیجی مدرسه علمیه معصومیه آغاز کرد.

وی ادامه داد: در ابتدای شروع فعالیت‌های این مؤسسه جمعی از چهره‌های شناخته شده عرصه فرهنگی اعضای هیئت امنای این مؤسسه را تشکیل می‌دادند.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر با اشاره به اینکه تحقق مطالبات مغفول مانده امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مهم‌ترین هدفی بود که این مؤسسه در آغاز تاسیس خود دنبال می‌کرد، اظهار داشت: در این راستا این مؤسسه در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و تولید محصولات فرهنگی وارد عمل شده است.

وی با اشاره به دو سند راهبردی مؤسسه ولاء منتظر اظهار داشت: سال 90 سند پنج ساله نخست مؤسسه به پایان رسید و در پایان سال گذشته سند دوم تدوین شده و اکنون در حال اجرا است.

عزت‌زمانی خاطر نشان کرد: در سند دوم مجموعه مطالبات مقام معظم رهبری در سه حوزه انقلاب اسلامی، حوزه علمیه و عرصه فرهنگی گردآوری و دسته‌بندی شده و در جلسات کمیته راهبردی مطرح و سند دوم بر اساس آن تدوین شده است.

وی گفت: سند پنج ساله دوم مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر هدف اصلی موسسه در این پنج سال را تربیت مربیان و مدیران فرهنگی بصیر، کارآمد و تأثیرگذار تعریف کرده است.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر افزود: تربیت مدیران و مربیان همراه با آموزش آنها مورد توجه قرار گرفته که در این راستا فعالیت‌های مختلف پژوهشی برای پشتیبانی از طرح‌های آموزشی در حال انجام است.

وی ادامه داد: مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر در طول دو سال گذشته منشورات مختلفی را در موضوعات انقلاب اسلامی، عصر امام خمینی(ره) و دیگر موضوعات مهم تدوین کرده است.

عزت‌زمانی با اشاره به انتشار 50 عنوان کتاب توسط مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر خاطر نشان کرد: این کتاب‌ها که تا پایان سال به 70 عنوان خواهد رسید، در موضوعاتی که گروه‌های مرجع به آن نیاز دارند، تدوین و چاپ شده است.

وی ابراز داشت: ارتجاع روشنفکری، دشمن‌شناسی، عبرت‌های عاشورا، آزمون خواص و عصر امام خمینی(ره) از جمله موضوعاتی هستند که مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر در زمینه آنها کارهای پژوهشی انجام داده است.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر گفت: کتاب عصر امام خمینی(ره) توسط مؤسسه ولاء منتظر به سه زبان انگلیسی، عربی و اردو ترجمه شده و به زودی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تولید کتاب و نرم‌افزار نقد سینمای هالیوود در چهار محور آخرالزمان، اخلاق، اعتقادات و سیاست که هزار فیلم هالیوود را در این محورها نقد و بررسی کرده، از دیگر فعالیت‌های ارزشمندی است که در مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر انجام شده است.

عزت‌زمانی برگزاری کنگره‌های علمی، نشست‌های بصیرتی، جلسات هم‌اندیشی و دوره‌های آموزشی را از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه ذکر کرد.

وی گفت: جمع‌بندی جامعی در موضوعات مرتبط با بصیرت در سطح جامعه انجام شده و عناوین دوره‌های آموزشی که بتواند در گروه‌های مرجع تأثیرگذار باشد، در مؤسسه ولاء منتظر طراحی شده است.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر اظهار کرد: در حال حاضر 40 عنوان سرفصل‌ آموزشی در 30 محور علمی و نزدیک به 20 محور مهارتی طراحی شده است.

وی اضافه کرد: 15 دوره آموزشی دیگر نیز توسط کارشناسان مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر در دست طراحی است که در آینده نزدیک به مرحله اجرا خواهد رسید.

عزت‌زمانی با اشاره به اینکه برخی از این دوره‌های آموزشی هم‌اکنون در حال برگزاری است عنوان داشت: دیگر دوره‌ها نیز از ابتدای آذر ماه با فراخوان کلی که توسط مؤسسه انجام می‌شود، شروع خواهد شد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول