اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

کشت و صنعت مغان با یک‌هزار و 200 میلیارد تومان به فروش می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت:‌ کشت و صنعت مغان با قیمت مصوب یک‌هزار و 200 میلیارد تومان به بخش خصوصی فروخته و واگذار می‌شود.

کشت و صنعت مغان با یک‌هزار و 200 میلیارد تومان به فروش می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان گرمی اظهار داشت: از محل فروش بنگاه بزرگ اقتصادی کشت و صنعت مغان می‌توان به چندین واحد تولیدی و صنعتی مشکل‌دار در استان کمک کرد تا بتوانند روی پای خود ایستاده و به تولید مختلف و متنوع و با کیفیت ادامه دهند.

وی تصریح کرد: با این رقم می‌توان چندین شرکت محدود کشت و صنعت را راه‌اندازی کرده و زمینه اشتغال پایدار در بسیاری از مناطق را فراهم کرد.

نیکزاد خاطر نشان کرد: ما بیش از هر زمان دیگر به تقویت راندمان تولید و افزایش این امر در استان نیاز داریم چرا که باور داریم تنها با به کارگیری ظرفیت و توان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری مولد آنها است که می‌توانیم تولید داخلی را تقویت و اشتغال پایدار را تقویت کنیم.

این مسئول به توانمندی این شهرستان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و افزود: برای توسعه حقیقی این شهرستان به ویژه در بخش کشاورزی سدهای مختلفی در حال احداث است که با بهره‌برداری از شش سد مصوب، مطالعه شده و در حال اجرا و همچنین مهار آب‌های مرزی بالهارود می‌توان بخش کشاورزی را احیا کرد.

وی از آغاز عملیات اجرایی سد عمارت و تکمیل سد کله‌سر با سرعت و توان مضاعف خبر داد و اضافه کرد: سعی می‌کنیم با بهره‌برداری از این بسترها و زیرساخت‌ها یک توسعه حقیقی را رقم بزنیم.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل شهرستان گرمی را پیشانی نظام و مرزنشینان آن را نیز غیرتمند و دلیر توصیف کرد و ادامه داد: ‌این شهرستان به شهدایی همچون نوجوان شهید مرحمت بالازاده افتخار می‌کند که چنین فرزندان غیوری را در دامن خود پرورش داده است.

نیکزاد اهمیت پاسداری از خون شهیدان و مجاهدت امام راحل را در صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن یادآور شد و بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری بهترین فرصت در ارتقای شاخص‌های همدلی و هم‌افزایی و به پیش بردن اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همه باید در برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با نشاط، پرشور و قانونمند وارد عرصه شویم.

وی پرهیز از حاشیه‌پردازی و پرداختن به متن موضوع خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم را خاطر نشان کرد و یادآور شد: ما باید از بگومگوهای سیاسی و جریانات مخرب پرهیز کنیم چرا که در مقطع کنونی کشور و عموم مردم به آرامش و اطمینان‌بخشی بیشتر نیاز دارند.

رئیس شورای اداری استان اردبیل از فرماندار جدید گرمی خواست توجه جدی به توسعه کشاورزی با برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد و سعی کند توانمندی‌های این بخش را بیش از گذشته احیا کرده و احصا نماید.

نیکزاد محبوبیت در نظام اسلامی را مرهون خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم توصیف کرد و گفت:‌ همه در صحنه آماده و مهیا هستیم و دولت خدمتگزار نیز در سال پایانی خدمات خود سعی می‌کند در اهداف مقدس خود که همان خدمت‌رسانی بی‌منت است، کوشا عمل کند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول