اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در آستارا

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در آستارا خبر داد و گفت: این همایش 26 مهر جاری به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی عصر امروز در جلسه ورزش و جوانان استان به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی با اشاره به افزایش سرانه ورزشی استان اظهار کرد: سرانه ورزشی در گیلان 58 سانتی‌متر بود که با برنامه‌های افتتاحیه در هفته دولت امسال و دهه فجر، به 62 سانتی‌متر سرانه ورزشی افزایش می‌یابد.

وی توجه به زیرساخت‌های ورزشی، توسعه و گسترش ورزش همگانی را از ماموریت‌های مهم دانست و افزود: توسعه ورزش روستایی، بومی، محلی و توسعه ورزش قهرمانی از ماموریت‌های حوزه ورزش و جوانان است.

این مسئول با بیان اینکه گیلان دارای 120 هزار نفر ورزشکار سازمان یافته است، گفت: سال گذشته بالغ بر یک‌هزار و 200 مدال رنگارنگ از طرف ورزشکاران کسب شد.

بابایی به برگزاری برنامه‌های ورزشی‌تفریحی ورزش و جوانان استان در هفته تربیت بدنی اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 230 برنامه فرهنگی ورزشی، تفریحی در حوزه ورزش وجوانان در هفته تربیت بدنی و ورزش استان برگزار می‌شود.

وی، گلباران مزار شهدا، دیدار جامعه ورزش با خانواده‌های شهدای ورزشکار، همایش پیاده‌روی خانوادگی در ماسال، رحیم‌آباد و سیاهکل، همایش ورزش شامگاهی، همایش پیاده‌روی و بازی‌های بومی و محلی ویژه بانوان را از جمله برنامه‌های ورزش و جوانان عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برگزاری جشنواره پیوند آسمانی در رشت، فومن، رودسر و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی را از دیگر برنامه‌های ورزش و جوانان استان ذکر کرد.

وی از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی روز تربیت بدنی و ورزش در آستارا خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش ساعت 7:30 دقیقه صبح روز چهارشنبه 26 مهر جاری در آستارا برگزار و به صورت زنده از شبکه سوم سیما نیز پخش می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول