اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نخست آبان ماه

نمایشگاه ‌بزرگ اوقات فراغت در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی گفت: نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت و نشاط اجتماعی از یکم تا پنجم آبان ماه با فضای مفرح و بانشاط و برای القای فرهنگ مهارت آموزی در مشهد برگزار می‌شود.

نمایشگاه ‌بزرگ اوقات فراغت در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید جلال خوابنما پیش از ظهر امروز در نشست خبری نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت و نشاط اجتماعی اظهار کرد: مبتکر این نمایشگاه استاندار خراسان‌رضوی است که وظیفه مهارتی را به اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای داده شده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی افزود: مجموعه‌های جهادکشاورزی، دانشگاه علمی و کاربردی، کمیته امداد امام خمینی، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، هلال‌احمر و بهزیستی در نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت و نشاط اجتماعی همکاری دارند.

خوابنما در ارتباط با اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: در جامعه ما بخش مهارتی در عمق صنعت و تجارت نهفته است و در فرهنگ عمومی جامعه فرهنگ مهارتی کمتر نمود پیدا کرده است و چون جوانان ما از دوران دبیرستان مسیر خود را دانشگاه قرار داده‌اند و فضای خانواده‌ها نیز به همین صورت است در نتیجه این نمایشگاه برای ایجاد فرهنگ مهارت‌آموزی در اقشار جامعه است.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه کار عملی در یک آموزش کوتاه چند دقیقه‌ای به مردم در امور مختلف داده می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌‌ای خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: بحث آموزش مهارتی، ایجاد فضای مفرح و نشاط آور برای جمعیت‌های مختلف و آموزش مستقیم و غیرمستقیم به مراجعان که زمینه‌سازی شود برای اوقات فراغت خود استفاده کنند از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت و نشاط اجتماعی است.

خوابنما افزود: همچنین ایجاد انگیزه برای نوجوانان و جوانان در امور مهارت، تعامل با دستگاه‌های مختلف برای پرکردن اوقات فراغت اقشار جامعه، معرفی بخش خصوصی، ایجاد نگرش جدید در شهروندان به اوقات فراغت و تبادل دانش و تجربیات دستگاه‌های مختلف در برنامه‌های اجرایی عرصه اوقات فراغت در این نمایشگاه است.

وی با اشاره به فضای نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت و نشاط اجتماعی اظهار کرد: سالنی حدود هزار مترمربع وبیش از 12 رشته مانند فنی، حرفه‌ای، خدماتی و کشاورزی در نظر گرفته شده و همچنین 120 حرفه تاکنون در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان‌رضوی یادآور شد: نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت و نشاط اجتماعی از یکم تا پنجم آبان ماه با فضای مفرح و بانشاط و برای القای فرهنگ مهارت‌آموزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول