اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

هنر فاخر ناهنجاری‌های اجتماعی را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: هنرمندان می‌توانند با ارائه هنر فاخر ناهنجاری‌های اجتماعی را کنار زده و هنجارها و آموزه‌های الهی را جایگزین آن کنند.

هنر فاخر ناهنجاری‌های اجتماعی را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه شنبه در آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره تئاتر استان کرمان اظهار داشت: هنرمندان می‌توانند با ارائه هنر فاخر ناهنجاری‌های اجتماعی را کنار زده و هنجارها و آموزه‌های الهی را جایگزین آن کنند.

وی افزود: یکی از وظایف هنرمندان به ویژه فعالان عرصه نمایش احیای ارزش‌های این نظام الهی است و یک هنرمند می‌تواند با ارائه هنر خود بهترین‌ها را در جامعه ماندگار کند.

نجار ابراز داشت: یکی دیگر از وظایف هنرمندان عرصه نمایش ترویج هر چه بیشتر روحیه گذشت، ایثار و فداکاری در جامعه است.

وی بیان کرد: تئاتر زنده است و با یک حرکت موزون و یا ناموزون که به مخاطب منعکس می‌کند، می‌تواند ارزش‌ها را حفظ کند و در مقابل فرهنگ بیگانه مانند یک سد محکم بایستد.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از بهترین گروه موسیقی تئاتر، بهترین طراحی لباس، بهترین طراحی گریم تقدیر به عمل آمد.

رتبه اول نویسندگی فیلمنامه را جلیل امیری از تئاتر "اگر موریانه‌ها بخندند"، رتبه دوم نویسندگی فیلمنامه امید طاهری از تئاتر کمدی "استشمامات"، رتبه سوم نویسندگی فیلمنامه به صورت مشترک به بابک نوری از تئاتر "ازدواج نادر و سیمین" و محسن قائمی از تئاتر "درخت پده"  کسب کردند.

رتبه اول کارگردانی جلیل امیری تئاتر "اگر موریانه‌ها بخندند"، رتبه دوم کارگردانی امید طاهری تئاتر کمدی "استشمامات"، رتبه سوم کارگردانی محسن قائمی تئاتر "درخت پده" کسب کردند.

رتبه اول بازیگر زن فرزانه ابوالهادی از کرمان تئاتر "اگر موریانه ها بخندند"، رتبه دوم بازیگر زن سپیده ایرانمنش از تئاتر "اسب"، رتبه سوم  بازیگر زن محبوبه سادات حسینی از تئاتر "ازدواج نادر و سیمین".

رتبه اول بازیگر مرد را علی کهن از تئاتر "اگر موریانه‌ها بخندند"، رتبه دوم بازیگر مرد به صورت مشترک به علی نفیسی و حمید غیاث از تئاتر کمدی "استشمامات" رسید و رتبه سوم به محمدرضا خسروی از تئاتر "درخت پده" رسید.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول