اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان:

16 درصد جرائم استان بوشهر در دشتستان اتفاق می‌افتد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: بر اساس آمارهای رسمی شورای امنیت کشور و شورای تامین استان در حال حاضر این شهرستان تنها 16 درصد از جرائم امنیتی استان بوشهر را به خود اختصاص داده است.

16 درصد جرائم استان بوشهر در دشتستان اتفاق می‌افتد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقائدی شامگاه پنج‌شنبه در نشست مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: امنیت یکی از مهم‌ترین نیازهای اجتماعی است و در سال‌های اخیر با تلاش‌های صورت گرفته وضعیت امنیتی شهرستان دشتستان بهبود چشمگیری داشته است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در سال 87 شهرستان دشتستان 37 درصد جرائم امنیتی استان را به خود اختصاص داده بود و بر اساس آمارهای رسمی شورای امنیت کشور و شورای تامین استان در حال حاضر این شهرستان تنها 16 درصد از جرائم امنیتی را در خود جای داده است.

دهقائدی بیان داشت: در حال حاضر شهرستان‌هایی که هم از فاکتور جمعیت انسانی و هم از نظر وسعت از دشتستان بسیار کوچکتر هستند، 16 درصد از جرایم امنیتی را به خود اختصاص داده‌اند و این مهم افتخاری بزرگ برای مجموعه شورای تامین شهرستان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید امنیت شهرستان را بد جلوه دهیم اضافه کرد: امنیت مسئله‌ای است که لفظ به لفظ و سینه به سینه منتقل می‌شود و نباید با گفته‌های خود امنیت شهرستان دشتستان که نسبت‌ به سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است را زیر سئوال ببریم.

دهقائدی بیان داشت: بر همه ما فرض و واجب است که آرامش را در شهرستان ایجاد کنیم و به مردم انتقال دهیم که اوضاع امنیتی شهرستان به طور چشمگیر بهبود یافته است.

وی افزود: از ائمه جمعه و روحانیت معزز حاضر در شهرستان می‌خواهیم که فضای مطلوب امنیتی شهرستان را برای مردم ترسیم کنند و در این زمینه فرهنگ‌سازی لازم انجام دهند.

این مسئول اذعان داشت: اگر با گفته‌های خود شهرستان‌های دیگر را برای زندگی مناسب بدانیم و شرایط امنیتی شهرستان را زیر سئوال ببریم سبب القای نا امنی در جامعه می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان عنوان کرد: در سالروز ازدواج مولای متقیان علی (ع) و حضرت فاطمه (س) باید امور بانوان در ادارت مختلف شهرستان به برگزاری برنامه‌های مختلف مبادرت ورزند.

دهقائدی گفت: فرهنگ‌سازی در ارتباط با امر ازدواج و دوری از تجمل‌گرایی و تشریفات و ازدواج آسان از مسائل مختلفی است که باید در جامعه ترویج کنیم.

وی ادامه داد: در یک ماه آینده مناسبات مختلف مذهبی، دینی و ملی پیش رو داریم و دستگاه‌های اجرایی مختلف به ویژه نهادهای فرهنگی، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش باید برنامه‌ریزی منسجم به منظور اجرای برنامه‌های باشکوه در این ایام داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان ابراز داشت: به منظور برگزاری برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی شاهد برگزاری جلسات و تدوین برنامه‌ها در شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول