اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شاهرود خبر داد

اجرای سیستم‏های تحت فشار در 554 هکتار از اراضی شاهرود

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شاهرود از پیگیری برای اجرای سیستم‏های تحت فشار در سطح 554 هکتار از مزارع و باغ‏های این شهرستان خبر داد.

اجرای سیستم‏های تحت فشار در 554 هکتار از اراضی شاهرود

محمدرضا قاسمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شاهرود اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‏ها، مبلغ 19 میلیارد و 390 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه خواهد شد.

وی افزود: صدور مجوز بهسازی و نوسازی 29 واحد دامداری، صدور پنج مورد پروانه کوچک روستایی، انجام 850 مورد تلقیح مصنوعی و 992 مورد رکوردگیری شیر نیز در شاهرود انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود همچنین از صدور یک فقره جواز تاسیس، مبارزه با آفات عمومی مزارع و باغ‏ها، اجرای مبارزه بیولوژیک در باغ‏های انار و مزارع ‏ذرت و گوجه‌فرنگی شاهرود خبر داد.

قاسمی همچنین به کنترل و نظارت بر مزارع تولید بذر سیب‌زمینی، آغاز انعقاد قرارداد طرح خودکفایی گندم و توزیع بذر گندم و جو برای کشت پاییزه در شاهرود اشاره کرد.

وی گفت: طرح تغذیه باغ‏های سیب و زردآلو در سطح 52 هکتار و تغذیه باغ‏ها با استفاده از کودهای آلی، بررسی و تأیید 87 مورد سوخت بهره‏برداران و درخواست‏های ارائه شده برای اجرای سیستم‏های تحت فشار در سطح 46 هکتار از اراضی شاهرود نیز اجرایی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود از بهره‏برداری چند پروژه آب و خاک از جمله کانال‏های انتقال آب بتنی و انتقال آب با لوله به عنوان اهم اقدامات این مدیریت خبر داد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول