اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری سرفاریاب:

سرفاریاب در حوزه راه و مسکن نیاز به توجه بیشتر مسئولان دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اداری سرفاریاب گفت: سرفاریاب با همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد باید در حوزه راه و مسکن مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد.

سرفاریاب در حوزه راه و مسکن نیاز به توجه بیشتر مسئولان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، محمد رازی‌پور ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان چرام اظهار کرد: بخش سرفاریاب به یک جهش بزرگ برای توسعه و ترقی نیاز دارد، همان طور که در این مدت پیروزی انقلاب بسیاری از روستاها به دهستان، سپس به بخش و شهرستان تبدیل شدند

وی اضافه کرد: هیچ نقطه و مکانی از منطقه چرام را نمی‌توان پیدا کرد که به خون شهدای شهر ما رنگین و مزین نشده باشد لذا انتظار مردم شریف از مسئولان آن است که با نگاهی ویژه و متمایز به این شهرستان نگریسته شود.

وی با بیان این که سرفاریاب در حوزه راه و شهرسازی با سایر بخش‌ها متفاوت است، عنوان داشت: بیشتر جاده‌های روستایی که به بخش مربوط می‌شود جاده‌های زیر پنج کیلومتر هستند.

این مسئول از حل شدن بحث آسفالت در آینده‌ای نزدیک خبر داد و با اشاره به مشکلات در حوزه مسکن و شهرسازی گفت: گره‌هایی که در بحث واگذاری وجود داشته نیاز به این دارد که مدیران در حوزه مسکن استان و شهرستان به آن عنایت ویژه داشته باشند.

این مسئول تصریح کرد: هر تصمیمی که مدیران بگیرند وضعیت ما را از این نگرانی، نابسامانی و سردرگمی که در تحویل زمین‌ها به خانواده معظم شاهد و ایثارگر داریم خارج می‌کند.

وی گلزار شهدای چرام را نیازمند پیگیری دانست و متذکر شد: در حوزه میراث فرهنگی باید توجه خاصی به بحث گردشگری چرام و چشمه بلقیس، آبشار طبیعی و چشمه سیاه شود.

رازی‌پور با اشاره به کشاورزی چرام ابراز کرد: بحث اراضی 120 هکتاری شمس‌آباد چرام نیازمند تخصیص اعتبار بیشتری است چرا که در آینده بخش عمده‌ای از مشکلات ما در زمینه اشتغال برطرف می‌شود.

وی حضور مسئولین در ساعات اداری و کیفیت مطلوب و بهتر جهت ارائه خدمات به ارباب رجوع و شرکت فعالانه در مناسبت‌ها و مراسم‌های ملی و مذهبی را وظیفه مدیران دانست.

این مسئول با ارائه تقویم و برنامه‌های کاری جهت رفع مشکلات و شناسایی نیازمندی‌ها و قابلیت‌ها و توانایی‌های این بخش به سلسله مراتب اداری و پیگیری برای اجرای پروژه‌ها و رفع نیازمندی‌ها پرداخت.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول