اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه کربلای مازندران مطرح کرد

هزینه 73 میلیارد دلاری دشمن در تحریم‌ها علیه ایران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه کربلای استان مازندران با اعلام اینکه در مرحله پنجم تحریم‌های دشمن قرار داریم، گفت: دشمن هزینه 73 میلیارد دلاری برای ایران اسلامی در تحریم‌ها داشته است.

هزینه 73 میلیارد دلاری دشمن در تحریم‌ها علیه ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدمحمد موسوی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست آموزشی معرفت دینی سیاسی فرهنگیان این شهرستان با عنوان هادیان بصیر عنوان کرد: انقلاب ما یکی از انقلاب‌های شکوهمند دنیا بوده که اگر به مواردی که در پیروزی انقلاب اسلامی در ایران رخ داده توجه ویژه شود دنیا را به حیرت می‌برد.

وی افزود: هم‌اکنون در مرحله پنجم تحریم دشمن هستیم، زیرا تحریم‌های اجانب از 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آغاز شده و در هر برهه از زمان با شکل و شمایلی نوین و جدید پرده از رخ می‌گیرد.

معاون سیاسی سپاه کربلای استان مازندران با اعلام اینکه امروزه استکبار جهانی با هر روشی که به فکرش می‌آید دست به تحریم علیه ایران زده است، اضافه کرد: آنها با تحریم بانک مرکزی، تحریم هواپیمایی و کشتیرانی دست به تحریم سوخت زده‌اند و فکر می‌کردند با تحریم سوخت دیگر خطوط هوایی ایران تعطیل می‌شود؛ ولی ما در مقابل سه میلیون لیتر سوخت مازاد هواپیماهای خود را به دیگر کشورها فروختیم.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: استکبار جهانی در پی تحریم‌ها دست به ترویج افکار عوامل‌فریبانه می‌زند و در مرحله پنجم تحریم‌اش که به تحریم هوشمند نامگذاری شده این‌گونه القا می‌کند که این تحریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده در آن مردم آسیب نمی‌بینند، ولی انقلاب سرنگون می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه به هیچ وجه نمی‌شود در تحریم‌ها مردم آسیب نبینند، گفت: در مرحله دوم تحریم استکبار جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت و آنها در سال 61 آمدند گفتند که باید با دولت ایران کنار بیاییم.

معاون سیاسی سپاه کربلای استان مازندران یادآور شد: وقتی آنها دیدند ما در زمینه نفتی پیشرفت داریم یک مرحله از تحریم را به آن اختصاص دادند.

وی با اعلام اینکه تاکنون دشمن علیه ایران در تحریم‌ها 73 میلیارد دلار هزینه کرده است، بیان داشت: آنها با این هزینه‌های هنگفت قصد دارند تا جمهوری اسلامی را مهار کنند و با نفوذ به بخش‌هایی از بدنه دولت به خواسته‌های‌شان برسند.

موسوی‌نژاد در پایان متذکر شد: دشمنان همواره می‌خواهند با ایجاد جنبش‌های منطقه‌ای همانند حزب‌الله لبنان در بخشی دیگر مانع از بیداری اسلامی شوند، ولی نمی‌دانند که همیشه خون بر شمشیر پیروز است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول