اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/ مدیرکل محیط زیست مازندران در گفت‌وگو با فارس:

مرکز آماده‌سازی نگهداری ببر در میانکاله در مراحل نهایی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: مرکز آماده‌سازی نگهداری ببر در میانکاله در مراحل نهایی است.

مرکز آماده‌سازی نگهداری ببر در میانکاله در مراحل نهایی است

هرمز محمودی‌راد امروز در حاشیه ملاقات عمومی مدیران مازندران با مردم شهرستان ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اعلام اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران همه روزه پذیرای ملاقات‌شوندگان با موضوع محیط زیست است بیان داشت: هر روز ملاقات عمومی برای شهروندان مازندران در اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران فراهم است.

وی درباره فراهم‌سازی زیرساخت‌های سایت ببر برای انتقال این حیوان به میانکاله خاطرنشان کرد: تامین انرژی خورشیدی و بادی، مسایل حفاظتی و ایمنی و مقررات ایمنی نگهداری ببر در مازندران فراهم شده است.

این مسئول با اعلام اینکه دو مرکز سمسکنده و میانکاله برای این کار آماده می‌شود، بیان داشت: مرکز میانکاله تنها برای ببر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام پیشنهاد تاسیس و درنظر گرفتن میانکاله به عنوان مرکز مطالعات گربه‌سانان از سوی این اداره کل اضافه کرد: به همین دلیل درصدد تجهیز تجهیزات بیشتر برای این مرکز هستیم.

محمودی‌راد با اعلام اینکه 95 درصد مرکز ساخت و آماده سازی نگهداری ببر در میانکاله انجام شده است، تصریح کرد: کارهای جزیی این مرکز مانده که در آینده‌ای نزدیک برطرف می‌شود.

اننتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول