اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آمل:

ولایت راه نجات از بیراهه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: پناه بردن به خیمه ولایت بهترین راه نجات از بیراهه‌ها است.

ولایت راه نجات از بیراهه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شعبانعلی حیدریان صبح امروز در جمع بسیجیان این شهرستان در حسینیه سپاه بیان داشت: بصیرتی که رهبر انقلاب همیشه در بیانات خود به آن تاکید دارند همانند قطب‌نمایی در امواج متلاطم و ملتهب غبارآلود است.

این مسئول افزود: باید در شرایطی که دشمن دست به فتنه نرم زده و راستی و درستی در فضای غبارآلود با نادرستی و کژی مشتبه می‌شود باید با پناه بردن به خیمه ولایت از بیراهه در امان بود.

حیدریان با اعلام اینکه همه ما در جامعه اسلامی به اندازه خود مسئول هستیم، عنوان کرد: باید به مسائلی که در پیرامون ما می‌گذرد با تیزبینانه نگریست تا ببینیم دشمن می‌خواهد با آن کدام مقصود خود را اجرایی کند.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با تاکید اینکه مدیریت و فرماندهی هرم سازماندهی بسیج است، گفت: حضرت امام خمینی(ره) نیروی بسیج را با خلوص، تواضع و فروتنی توصیف کرده‌اند، زیرا بسیج مظهر ایمان، اخلاص و ایثار است.

وی با اشاره به نقش علم در بین نیروهای بسیج با بیان حدیثی از پیامبر اسلام یادآور شد: آن حضرت می‌فرمایند «علم را بجویید حتی در دورترین نقطه زمین باشد»، شهید مطهری نیز همیشه می‌گفتند من اندیشیدن را دوست دارم پس باید در این برهه از زمان خود را به نیروی علم مجهز کنیم تا به عنوان سپری در مقابل حوادث باشد.

حیدریان بصیرت را قوه درونی دانست که با آن پشت صحنه برخی از پنهان‌ها آشکار می‌شود، گفت: این قوه درونی نورافکنی است که در شب تار واقعیت‌ها را نشان می‌دهد.

این مسئول با اعلام اینکه انسان به چهار دسته حسودان، چاپلوسان، جامدان و عاقلان دسته‌بندی می‌شوند، اذعان داشت: تربیت نیروی انسانی مومن، متعهد، توانمند و بصیر آینده‌ای روشن را برای کشورمان رقم می‌زند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول