اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد گلستان خبر داد

تجلیل از تولیدکنندگان کالاهای با کیفیت در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان گفت: در مراسمی با حضور مسئولان استانی و سازمان ملی استاندارد ایران از تولیدکنندگان کالاهای با کیفیت در این استان تجلیل می‎شود.

تجلیل از تولیدکنندگان کالاهای با کیفیت در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان، منصور قلیچ‎لی در دیدار کارکنان اداره کل استاندارد با نماینده ولی فقیه در استان گلستان به مناسبت هفته استاندارد، رعایت استانداردها را مختص قشر خاصی از جامعه ندانست و تاکید کرد: همه اقشار جامعه ملزم به رعایت استانداردها هستند.

وی اظهار داشت: حوزه کاری استاندارد وسیع است و همه ابعاد زندگی استان را در بر می‎گیرد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان خاطر نشان کرد: حوزه‎کاری استاندارد وسیع است و کالاهای مشمول استاندارد از 650 قلم به 10 هزار قلم افزایش یافت.

قلیچ‎لی ادامه داد: تکریم تولیدکنندگان یکی از راه‎های ترویج استاندارد است و به همین منظور در مراسمی با حضور مسئولان استانی و سازمان ملی استاندارد ایران از تولیدکنندگان کالاهای با کیفیت در استان گلستان تجلیل می‎شود.

دبیر شورای استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان با اشاره به تغییر نام مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی کشور به سازمان ملی استاندارد ایران و انتزاع آن از وزارت صنعت، معدن و تجارت و انتقال به نهاد ریاست جمهوری گفت: از جمله دلایل این کار گستردگی حوزه‎کاری استاندارد در بخش صنعت و معدن و سایر بخش‎ها بوده است.

وی با بیان اینکه باقیمانده سموم کشاورزی موجب بروز انواع بیماری‎های سرطانی می‎شوند از برگزاری جلسات با سازمان جهاد کشاورزی استان به منظور یافتن راه‎کارهایی برای اصلاح الگوی مصرف سموم کشاورزی و کنترل باقیمانده سموم در حد مجاز برای محصولات کشاورزی خبر داد.

به گفته این مسئول، نماز جمعه بهترین فرصت برای ترویج استاندارد در چارچوب آموزه‎های دینی است.

14 اکتبر (23 مهر) روز جهانی استاندارد است و 17 تا 23 مهر در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته استاندارد نامگذاری شد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول