اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار فارس خبر داد

راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات صنایع فارس

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار فارس از راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات صنایع این استان خبر داد و گفت: این سامانه گامی برای توسعه صنعتی در فارس است.

راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعات صنایع فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین حاجیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه جامع اطلاعات صنایع فارس یک بانک اطلاعاتی کامل است که بر اساس اطلاعات آن می‌توان به استراتژی توسعه رسید.

مشاور استاندار فارس در امور نفت، گاز و پتروشیمی ابراز داشت: این سامانه جامع پس از ماه‌ها تلاش و فعالیت با تلاش مدیران اقتصادی این استان طراحی و اجرا شد.

وی گفت: با شکل‌گیری این سامانه اطلاعات کامل و جامعی از صنایع این استان به معنای عام و فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس شکل گرفت.

حاجیان اضافه کرد: با استفاده از این سامانه مدیران این استان از این پس می‌توانند اطلاعات و تحلیل‌های لازم نسبت به صنایع مختلف را در اختیار داشته باشند و برنامه‌ریزی در امور مختلف برای آنها تسهیل می‌یابد.

مشاور استاندار فارس تصریح کرد: حجم بسیاری از اطلاعات به این سامانه وارد شده و سایر اطلاعات دیگر نیز که این سامانه را به یک سامانه بی‌نظیر تبدیل می‌کند تا سه ماه آینده اضافه می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این سامانه و کار نرم‌افزاری آن حاصل تلاش کارشناسان بومی است و از نمونه مشابه دیگری الگوبرداری نشده است.

حاجیان گفت: سرمایه‌گذران می‌توانند با مراجعه به این سامانه از فرصت‌های مختلف سرمایه‌گذاری به تفکیک منطقه، میزان سرمایه‌گذاری و نوع تسهیلات اطلاع یابند.

مشاور استاندار فارس اذعان داشت: دسترسی آسان به طرح‌های اقتصادی و فرصت‌ها و امکان استفاده از این طرح‌ها از مزیت‌های دیگر این سامانه است.

وی ضمن تقدیر از تلاش مدیران جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان برای شکل‌گیری این سامانه خاطرنشان کرد: در این سامانه سعی شده تا تمام نیازها و پرسش‌های سرمایه‌گذران و صاحبان صنایع پاسخ داده شود.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول