اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌مناسبت سالروز سفر ‌رهبر ‌انقلاب به ‌کرمانشاه

جشنواره حماسی سنتی مرزداران غیور آغاز شد

خبرگزاری فارس: جشنواره حماسی سنتی و بومی مرزداران غیور به‌مناسبت سالروز سفر پر برکت رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه آغاز به‌کار کرد.

جشنواره حماسی سنتی مرزداران غیور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جشنواره حماسی سنتی و بومی مرزداران غیور به‌ مناسبت سالروز سفر پر برکت رهبر معظم انقلاب به استان کرمانشاه آغاز به کار کرد.

هنرمندان با حضور در مزار شهدای گمنام شهرستان سرپل‌ذهاب، یاد و خاطره شهدا و حماسه‌آفرینی‌های آنان در 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

نادر گهواره در این مراسم با اشاره به موقعیت شهرستان سرپل‌ذهاب در 8 سال دفاع مقدس، اظهار کرد: آغاز و پایان جنگ تحمیلی در این شهرستان بوده است و 90 درصد این شهرستان در طول جنگ تخریب شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: این شهرستان در 8 سال دفاع حق علیه باطل، حدود هزار شهید تقدیم وطن و انقلاب کرده است.

وی زنده نگه‌داشتن ادبیات حماسه و سلحشوری غیورمندان و شیرزنان غرب کشور را از اهداف این جشنواره دانست و گفت: ترویج فرهنگ و موسیقی غرب کشور و صیانت از موسیقی بومی و اصیل ایرانی و جلوگیری از ترویج موسیقی غربی در بین جوانان، از دیگر اهداف این جشنواره است. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول