اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان خبر داد

آغاز رسمی فعالیت سازمان بیمه سلامت ایران در کاشان

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان از آغاز رسمی فعالیت سازمان بیمه سلامت ایران در شهرستان کاشان خبر داد.

آغاز رسمی فعالیت سازمان بیمه سلامت ایران در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مسلم آشوری پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تصویب اساسنامه سازمان بیمه سلامت توسط هیئت دولت و شورای نگهبان، وظیفه اصلی این سازمان استقرار کامل بیمه سلامت در کشور و اجرای کامل برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی عدم تبعیض در ارائه خدمات درمانی و برطرف کردن هم‌پوشانی‌های بیمه‌ای، تکریم و حفظ حقوق بیمه‌شدگان از طریق اعمال نظارت‌های مستقیم و غیرمستقیم بر کمیت و کیفیت خدمات قابل ارائه به طور مستمر و مداوم در چارچوب قوانین و مقررات را از مهم‌ترین اهداف سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد.

این مسئول همچنین خرید راهبردی خدمات سلامت از بخش‌های دولتی و غیردولتی با رعایت پزشک خانواده و نظام ارجاع و نیز سطح‌بندی خدمات را از دیگر اهداف تشکیل سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد.

به گفته وی با تأسیس بیمه سلامت ایران، تمرکز همه امور مربوط به بیمه در سازمان بیمه سلامت ایران با رویکرد یکپارچه‌سازی بیمه‌ای در کشور، جلوگیری از موازی‌کاری، توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات درمانی و همکاری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان متولی ارائه خدمات به ویژه در برنامه پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع انجام می‌شود.

معاون مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان در پایان از تغییر نام سرپرستی بیمه خدمات درمانی شمال استان اصفهان کاشان به سرپرستی بیمه سلامت شمال استان اصفهان کاشان خبر داد و گفت: از این پس همه مکاتبات با این سرپرستی بر اساس نام جدید صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول