اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

1.6 میلیارد تومان کالای قاچاق در خراسان‌رضوی کشف شد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی گفت: در سال جاری یک میلیارد و 600 میلیون تومان کالای قاچاق در خراسان‌رضوی کشف شده است.

1.6 میلیارد تومان کالای قاچاق در خراسان‌رضوی کشف شد

مهدی خسروی نیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه اظهار کرد: استکبار جهانی با تمام امکانات و قوا به میدان آمده است و دشمنان نظام جمهوری اسلامی هدفشان این است که مردم را تشویق به خرید و انبار اجناس کنند تا شاید بتوانند فرهنگ مردم را عوض کنند.

عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی گفت: ما باید مراقب باشیم، البته در این راه می‌طلبد مسئولان نظارت بیشتری بر قیمت‌ها، بازار و حل کمبودها داشته باشند.

وی در رابطه با قاچاق پیاز زعفران به آن سوی مرزها گفت: اخیراً چهار تن پیاز زعفران غیر مجاز کشف و ضبط شد و خاطیان به مقامات قضایی معرفی شدند و جریمه نیز برای آنان صادر شد.

رئیس مجمع امور صنفی تربت‌حیدریه افزود: با توجه به حساسیت خروج پیاز زعفران اقداماتی صورت گرفته است و با جلساتی که در شهرستان زاوه برگزار شد بحث فعال‌تر شدن پاسگاه‌های بین‌راهی پیگیری شد و طرح جامع پیشگیری از خروج پیاز زعفران تهیه شده است و در سال جاری از سوی جهاد کشاورزی مجوز حمل 486 تن پیاز زعفران به سایر شهرستان‌ها صادر شده است.

خسروی اظهار داشت: همچنین مقدار 4826 لیتر بنزین به ارزش 17 میلیارد ریال کشف و پرونده در اداره تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است و در بازدیدهای دوره‌ای از مسیرهای شادمهر، زاوه، میدان بار کامه در بحث ساماندهی امور جابه‌جایی دام‌ها و پلاک‌کوبی و هویت‌دار کردن دام‌ها و شرایط بهداشتی در میدان دام محقق شده است.

عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی گفت: با این اقدامات قاچاق دام به حداقل رسیده است و در این ارتباط نیز پنج مورد توقیف دام انجام شده که یک مورد به مقامات قضایی معرفی شده است.

وی تصریح کرد: نظارت پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر محورهای اصلی و فرعی شهرستان ادامه دارد و افراد متخلف به همراه کالاهای قاچاق دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی گفت: بر حسب سابقه برای مبارزه با قاچاق کالا در سال جاری مقادیر کشف شده به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون تومان در خراسان‌رضوی برآورد شده است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول