اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماه نخست سال 91

تعداد اعضای کتابخانه‌های اصفهان 112 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اصفهان از رشد 112 درصدی اعضای کتابخانه‌‌های این شهرستان در شش ماه نخست سال 91 نسبت به سال گذشته خبر داد.

تعداد اعضای کتابخانه‌های اصفهان 112 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، علی جعفرپور با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد اعضای کتابخانه‌ها در شش ماه نخست امسال، 79 هزار و 249 نفر بود در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این تعداد 37 هزار و 349 نفر بودند.

وی افزود: برنامه‌های گسترده‌ای شامل برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، برپایی جشنواره‌ها و طرح‌های جدید برای جذب افراد علاقه‌مند به کتابخانه‌ها در این مدت برگزار شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اصفهان همچنین به میزان امانت‌دهی کتاب در شش ماه نخست امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت 321 هزار نسخه کتاب امانت گرفته شده، در حالی که سال گذشته این آمار 290 هزار نسخه بود و این موضوع نشان‌دهنده رشد 11 درصدی است.

وی ادامه داد: با افزوده شدن کتابخانه فرزانگان بهارستان به مجموع کتابخانه‌های شهرستان اصفهان، تعداد کتابخانه‌های اصفهان 32 باب شد و به زودی کتابخانه‌های دیگری نیز به این مجموعه اضافه می‌شود.

جعفرپور با اشاره به دیگر اقدامات سال جاری در کتابخانه‌های شهرستان اصفهان گفت: هم‌اکنون تمام کتابخانه‌های شهرستان به سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی کشور و اینترنت پرسرعت برای دسترسی آسان‌ اعضا به منابع کتابخانه‌ای متصل شده‌اند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول