اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز تأکید کرد

توسعه خدمات و تجهیزات ایمنی به روستاهای البرز

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری البرز بر توسعه خدمات و تجهیزات به روستاهای البرز تأکید کرد.

توسعه خدمات و تجهیزات ایمنی به روستاهای البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، آرش بهادری ظهر امروز در بازدید از روستاهای بخش طالقان از استان البرز اظهار داشت: باید میزان خدمات دهی به روستاها را افزایش داده و ساکنان این روستاها را از نعمت بسیاری از خدمات بهره‌مند کنیم.

وی ادامه داد: یکی از دلایل مهاجرت روستاییان به شهرها عدم خدمات در روستاهاست که باید تمهیدات اساسی برای این مهم اندیشیده شود.

بهادری با اشاره به روستاهای شهرستان طالقان اظهار داشت: برخی از روستاهای این شهرستان به دلیل مشکلات و صعب‌العبور بودن دارای مشکلاتی هستند که باید با حل این این معضلات در امر خدمات‌رسانی بیشتر به مردم گام برداریم.

*تجهیز روستاهای طالقان به خودروی آتشنشانی

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز در بخش دیگری از سخنان خود از تجهیز روستاهای طالقان به خودروی آتش‌نشانی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در ادوار گذشته آتش‌سوزی‌های در برخی از روستاهای این شهرستان رخ داده و ساکنان این روستاها متحمل خسارت‌های بسیاری شده‌اند لذا می‌طلبد تا این روستاها به تجهیزات ایمنی از جمله خودروی آتش‌نشانی مجهز شوند.

در این بازدید همچنین وضعیت معابر، اجرای طرح هادی و آب رسانی به روستاها نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد قبل از فصل سرما عملیات اجرایی طرح هادی در بعضی از روستاهای این شهرستان آغاز شود.

بهادری در این بازدید از روستاهای آرتون، دنبلید، سوهان، کش، میر، امیرنان، خوران، شهراسر، انگه، اوچان، روشنابدر، فشدک بازدید کرد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول