اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

فروش اوراق مشارکت برای احداث خیابان‌های جدید در شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از فروش اوراق مشارکت برای احداث خیابان‌های جدید در سطح این شهر خبر داد.

فروش اوراق مشارکت برای احداث خیابان‌های جدید در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: شهرداری شوشتر از پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر برای فروش اوراق مشارکت استقبال می‌کند و در این باره مطالعات خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: به منظور انجام مطالعات در این‌باره نیازمند استفاده از مشاوران خبره هستیم و در این‌باره باید شورای اسلامی شهر مجوز‌های لازم را در این‌باره صادر کند.

وی تاکید کرد: ابتدا باید مشاور طرح شهرداری را بررسی و درباره سود ده بودن آن اظهار‌نظر کند و پس از مشخص شدن میزان سود‌دهی در دوره مشخص طرح مطالعاتی در این‌باره تهیه و به بانک ارائه می‌شود.

این مقام مسئول خاطر‌نشان کرد: مشاوری که در این‌باره انتخاب می‌شود باید از اصول شهرسازی و انتشار اوراق مشارکت مطلع باشد و در این‌باره باید دقت‌نظر زیادی اعمال شود.

دُر افزود: در صورتی که چنین اتفاقی در سطح شهر انجام شود جلب مشارکت مردمی، آبادانی شهر و پیشرفت سریع در بخش عمران شهری را شاهد خواهیم بود.

شهردار شوشتر گفت: شهرداری شوشتر برای احداث خیابان جدید در بافت قدیمی شهر اقدام به فروش اوراق مشارکت خواهد‌‌‌‌‌ کرد و در این‌باره برای احیای بافت قدیم شهری، ارزش افزوده پلاک‌های موجود در این منطقه، اشتغال‌زایی، عمران شهری براساس اصول شهرسازی و احداث بناهای همخوان با معماری شهری را در دستور‌کار دارد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول