اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم خبر داد

ویزیت رایگان بیماران نیازمند در مناسبت‌های ملی و مذهبی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم گفت: بیماران نیازمند در استان قم به وسیله پزشکان بسیجی مرکز درمانی حضرت معصومه(س) در مناسبت‌های مذهبی و ملی به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

ویزیت رایگان بیماران نیازمند در مناسبت‌های ملی و مذهبی

محسن دیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی استان قم اظهار داشت: در روزهای نخست مهر ماه پزشکان بسیجی با حضور در مناطق محروم استان قم به ویزیت رایگان بیماران پرداختند.

وی ادامه داد: در این امر پزشکان متخصص و فوق تخصص مرکز آموزشی درمانی حضرت معصومه(س) شرکت داشتند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم با اشاره به اینکه اعضای بسیجی تیم پزشکی اعزام شده به این مناطق، زیر نظر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) فعال هستند عنوان کرد: در این مدت 80 نفر از بیماران در مناطق محروم مورد معاینه پزشکی قرار گرفتند.

وی ابراز داشت: از این پس پزشکان بسیجی مرکز آموزشی درمانی حضرت معصومه(س) در تمام مراسم‌ها به ویژه اعیاد مذهبی به مناطق محروم استان اعزام شده و به مردم خدمات رایگان ارائه خواهند داد.

دیانی خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی استان قم در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم، همکاری با گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی قم است.

وی ادامه داد: پزشکان بسیجی با حضور در این اردوها و ارائه خدمات درمانی به بیماران در مناطق محروم فعالیت‌های این گروه جهادی را تقویت می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم بیان داشت: همچنین بسیج جامعه پزشکی در این اردوها از فعالیت‌های این گروه در زمینه غربال‌گری سلامتی مناطق محروم استان قم حمایت می‌کند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول