اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار منوجان:

جشن گلریزان تحکیم‌بخش فرهنگ مشارکت است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار منوجان گفت: برگزاری جشن گلریزان رنگ و بوی فرهنگ ایثار را در شهرستان منوجان به وجود می‌آورد و تحکیم‌بخش فرهنگ مشارکت است.

جشن گلریزان تحکیم‌بخش فرهنگ مشارکت است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، ابراهیم براندیش پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری گلریزان این شهرستان با بیان اینکه زندان مکانی تربیتی است، اظهار داشت: فضای زندان سبب تربیت، خودسازی و بازسازی زندانی می‌شود و فرد به جامعه برمی‌گردد.

وی افزود: برگزاری جشن گلریزان رنگ و بوی فرهنگ ایثار را در شهرستان منوجان به وجود می‌آورد و تحکیم بخش فرهنگ مشارکت است.

براندیش تصریح کرد: حضور پررنگ مردم و مسئولان در این جشن ارزش است و کمک به یک مسلمان که به‌صورت غیرعمد دچار مشکل شده و چشم خانواده آن به کمک مسئولان است، عبادت محسوب می‌شود.

علی بت‌اللهی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان منوجان نیز اظهار داشت: باید برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد تا زمینه مشارکت بالای مردم مهیا شود.

وی با اشاره به حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان در این جشن مانند سال‌های گذشته افزود: اهداف برگزاری جشن باید به خوبی برای مردم اطلاع‌رسانی شود.

حجت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان نیز اظهار داشت: دستور دین مبین اسلام است که مسلمانان نسبت به سرنوشت هم نوع خود وظیفه و تکلیف دارد.

وی افزود: آفریدگار ما بسیاری از نعمت‌ها را در میان ما قرار داده است و از طرفی مالیاتی هم برای هر مسلمان به‌صورت واجب و با تأکید فراوان قرار داده تا مشکل مسلمانی حل شود.

رضوانی تصریح کرد: دین مبین اسلام تمام زوایای انسان را مورد توجه قرار داده و در مسائل اقتصادی با وضع کردن مالیات‌هایی مانند خمس، زکات و انفاق در راه خدا این مسئله نمود پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: حل مشکل دیگران سیره نبوی و ائمه اطهار (ع) است و امروز هم یکی از دغدغه‌های امام زمان (عج) در پرده غیبت همین مسئله است و اگر ما کاری برای حل مشکل دیگران انجام دهیم، ایشان شاهد اعمال و کردار ما است.

امام جمعه منوجان با بیان اینکه قانون مشخص می‌کند که چه کسانی از این امکان استفاده کنند، گفت: باید تلاش کنیم تا این آیین با شکوه در منوجان برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر انسان ذره‌ای نیکی کند، نتیجه آن را لمس می‌کند و گره‌گشای روز سختی است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول