اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان کشور

تیم آذربایجان غربی با شکست تبریز راهی دیدار نیمه‌نهایی شد

خبرگزاری فارس: در جریان روز پایانی برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان کشور تیم آذربایجان غربی مقابل تیم تبریز قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 33 بر 21 مغلوب کند.

تیم آذربایجان غربی با شکست تبریز راهی دیدار نیمه‌نهایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هندبالیست‌های تیم آذربایجان غربی با این پیروزی به عنوان تیم دوم گروه اول این دوره از رقابت‌ها جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این مسابقات را به دست آوردند.

تیم آذربایجان غربی از سه دیدار گذشته خود یک پیروزی برابر تیم البرز، یک شکست برابر تیم کرمانشاه و یک تساوی مقابل تیم زنجان را در کارنامه خود ثبت کرده است.

در این گروه تیم کرمانشاه با چهار پیروزی متوالی برابر تیم‌های البرز، تبریز، آذربایجان غربی و زنجان مقتدرانه به عنوان تیم صدرنشین گروه اول این رقابت‌ها جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.

دوازدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان کشور که با حضور تیم‌های کرمانشاه، آذربایجان شرقی، البرز، زنجان، قم، آذربایجان غربی، قزوین، تهران، لرستان و کردستان از روز شنبه پانزدهم مهرماه در سالن شهید رجایی قزوین برگزار شده است فردا با شناخت تیم قهرمان به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول