اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ایلام:

قوه قضاییه پرونده پتروشیمی ایلام را در اسرع وقت بررسی کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول گفت: قوه قضاییه پرونده پتروشیمی را در اسرع وقت بررسی کند.

قوه قضاییه پرونده پتروشیمی ایلام را در اسرع وقت بررسی کند

احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: طی سال‌های گذشته پرونده مشکلات مالی مجتمع پتروشیمی ایلام از سوی دستگاه قضایی مورد رسیدگی واقع شده و مردم همچنان منتظر نتایج این بررسی‌ها و رای صادره هستند.

وی ادامه داد: قوه قضاییه باید با افرادی که به تضییع حقوق بیت‌المال سبب ضرر و زیان به مردم شده‌اند برخورد جدی و زودهنگام داشته باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه به عنوان نماینده مردم وظیفه نظارت و دفاع از حقوق مردم و بیت‌المال را دارد، اضافه کرد: قوه قضاییه در برخورد با مفاسد نباید هرگز مماشات کند.

شوهانی با بیان اینکه نباید به بهانه جلوگیری التهاب در جامعه سارقان اموال بیت‌المال را رها کنیم تصریح کرد: قانون تعطیل بردار نیست و باید انجام آن همیشه مد نظر قرار گیرد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید طوری اعمال قانون شود تا روزنه‌ای برای افراد مفسد اقتصادی و خیانت‌کنندگان به اموال عمومی باقی نماند.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول