اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ایمنی برگزار شد

مانور HSE توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تویسرکان

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته ایمنی مانور ایمنی، بهداشت و محیط زیست توسط 20 نفر از مأموران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در شهرک صنعتی و جایگاه سوخت المهدی تویسرکان انجام شد.

مانور HSE توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، پیش از ظهر امروز صبح به مناسبت هفته ایمنی، مانور HSE توسط 20 نفر از مأموران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی واقع در شهرک صنعتی و جایگاه سوخت المهدی با حضور تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی در تویسرکان برگزار شد.

این مانور در دو مرحله یکی در موقعیت اطفای حریق، امدادرسانی و ایجاد امنیت در محوطه شرکت ‌پخش فرآورده‌های نفتی و مرحله دوم در پمپ‌ بنزین و جایگاه سوخت المهدی عملیاتی شد.

در حاشیه این مانور رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه شهرستان تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مانور ایمنی، بهداشت و محیط زیست با همکاری دستگاه‌های جمعیت ‌هلال‌احمر، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش‌نشانی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد.

نعمت‌الله قیاسی با بیان اینکه مانور در مراحل مختلف با مدیریت 20 نفر از مأموران متخصص در حوزه مسئولیتی خاص خود در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان برگزار شد، ابراز داشت: عملیات مانور HSE به مناسبت هفته ایمنی و با هدف ارتقای آگاهی، آموزش و سرعت‌بخشی به عملکرد فعالان این عرصه صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در پروسه 12 ماه سال این‌گونه مانورها در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تویسرکان در راستای آمادگی کامل جامعه هدف صورت می‌گیرد، افزود: با همت و تلاش مجدانه دستگاه مربوطه و عوامل فعال در این حوزه 96 درصد سوخت گاز مورد نیاز شهرستان پوشش داده شده است و چهار درصد مابقی در حاشیه‌های شهر هم به تدریج بر اساس برنامه شرکت گاز انجام خواهد شد.

مسئول ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان نیز بیان داشت: مانورها راهکاری اثرگذار در شناخت و آگاه‌سازی آحاد جامعه است و نهادینه شدن رعایت نکات ایمنی به عنوان یک فرهنگ در جامعه نیازمند اهتمام همه‌جانبه ارکان جامعه است.

رؤیا بیات در پایان با تاکید بر اینکه بکارگیری اصول و قواعد ایمنی از سوی همه افراد اجتماع به ویژه کارکنان جایگاه‌های سوخت برای کاهش نرخ ضریب خطر و خسارت‌های جانی و مالی یک امر ضروری است، تصریح کرد: مانورها هشداری برای رعایت اساس و اصول ایمنی و آگاه‌سازی همه اقشار مردم است. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول