اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری:

بازی با شهرداری اردبیل را با تعویض‌های نامطلوب باختیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری پس از باخت تیمش به شهرداری اردبیل گفت: با تعویض‌های نامطلوب مربی، بازی را به حریف واگذار کردیم.

بازی با شهرداری اردبیل را با تعویض‌های نامطلوب باختیم

علی‌اصغر یمینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازیکنانم در این بازی به ویژه مدافعان در حد و اندازه خود ظاهر نشدند و موجب شکست سنگین تیم مقابل حریف شدند.

وی افزود: تیم شهرداری اردبیل در این بازی برای زیاد گل نخوردن به ساری آمد که در نهایت با دست پر بازیکنان و کادر فنی به شهرش بازگشتند.

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری تصریح کرد: قبل از بازی به بازیکنانم گوشزد کردم که حریف را ضعیف نشمارند و بازی از همان اول محکم آغاز کنند.

یمینی که خیلی از این شکست خانگی نگران بود در ادامه ابراز داشت: بازیکنان به خوبی می‌دانند که با چه مشکلاتی برای تیم پول جمع می‌کنم، بازیکنان باید زحمات مدیریت باشگاه را با بازی زیبای خودشان جبران کنند.

این مسئول ادامه داد: هزینه باشگاه برعهده‌ام است، ولی در قبال این همه هزینه از بازیکنانم بازی زیبا و تماشاگر پسند می‌خواهم.

وی با تمجید از دروازبان تیم حریف ابراز داشت: زمانی که حمله کنی، گل نزنی، گل می‌خوری که این اتفاق امروز برای تیم ما افتاد.

مدیرعامل صنعت ساری خاطرنشان کرد: هوادار به ورزشگاه می‌آید در طول 90 دقیقه تیم‌اش را تشویق می‌کند که از بازیکنانش بازی زیبا و تعصبی انتظار دارد که فکر می‌کنم انتظار به جایی است. 

یمینی در پایان افزود: برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور بازیکنان و کادر فنی خوبی را جذب کردیم و انتظار داریم که تیم در بازی‌های آینده به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته چهارم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور شامگاه دوشنبه در ورزشگاه شهدای ساری در حضور تماشاگرانش سه بر یک مغلوب مهمان خود شهرداری اردبیل شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول