اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

دانش‌آموزان اراکی راهی مناطق عملیاتی شدند

خبرگزاری فارس: صبح امروز نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی اراک راهی مناطق عملیاتی شد.

دانش‌آموزان اراکی راهی مناطق عملیاتی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی صبح امروز در مراسم بدرقه این کاروان اظهار داشت: ایجاد بصیرت و شناخت مسیر و هدف شهدای هشت سال دفاع مقدس مهم‌ترین هدف اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی است.

سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر اهداف اعزام دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: اعزام کاروان‌های راهیان‌نور می‌تواند سهم بسزایی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و در بین جوانان داشته باشد.

وی تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور نقش مهمی در حفظ و حراست از ارزش‌های دفاع مقدس دارد که دانش‌آموزان با حضور در این مناطق این ارزش‌ها را فرا می‌گیرند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای مهمی برای کشور به همراه داشت ادامه داد: حفظ و حراست از این ارزش‌ها و دستاوردها وظیفه‌ای همگانی است و همه باید در راستای حفظ این ارزش‌ها بکوشند.

گلشن‌زاده با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان با حضور در کاروان‌های راهیان نور با ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‎ای تجدید عهد و پیمان می‌کنند خاطر نشان ساخت: آشنایی دانش‌آموزان با دوران دفاع مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

  کاروان 300 نفره دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر اراک از امروز به مدت سه روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در شلمچه، اروندکنار، هویزه و فتح‌المبین بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول