اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

کیفیت خودروهای ایرانی با دیگر کشورها فاصله بسیاری دارد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ‌سطح خودروهای تولیدی در کشور را از نظر کمی و کیفی ارتقا یافته قلمداد کرد و گفت: ‌سطح کیفی خودروهای تولیدی در کشور با خودرو‌های کشورهای دیگر فاصله زیادی دارد‌.

کیفیت خودروهای ایرانی با دیگر کشورها فاصله بسیاری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه امروز طرح تولید بیوایمپلنت با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استان، در شهرک صنعتی زاگرس کرمانشاه کلنگ‌زنی شد.

در این مراسم غلامرضا شافعی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بیان داشت: در سال 1375 میزان تولید خودرو در کشور 124 هزار دستگاه بود، این در حالی است که این رقم در سال گذشته به 1.5 میلیون دستگاه رسیده و این نشان دهنده رشد چشم‌گیر کشور در این حوزه است.

وی سطح خودروهای تولیدی در کشور را از نظر کمی و کیفی ارتقا یافته قلمداد کرد و گفت: اگر چه سطح کیفی خودروهای تولیدی در کشور با خودرو های کشورهای دیگر فاصله زیادی دارد، اما در سال‌های اخیر شاهد رشد قابل توجهی در زمینه کیفیت خودروهای تولیدی در کشور بوده‌ایم.

طرح تولید بیوایمپلنت با سرمایه گذاری 120 میلیارد ریال و اشتغالزایی 20 نفر در شهر صنعتی بیستون احداث می‌شود و قرار است برای دهه فجر امسال آماده افتتاح شود. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول