اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام پزشکی آمل خبر داد

کمک 50 میلیون ریالی پزشکان به زلزله‌زدگان آذربایجان

خبرگزاری فارس: رئیس نظام پزشکی شهرستان آمل از کمک 50 میلیون ریالی پزشکان این شهرستان برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان خبر داد.

کمک 50 میلیون ریالی پزشکان به زلزله‌زدگان آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، منوچهر مجد بعدازظهر امروز در همایش نیکوکاری اعضای نظام پزشکی آمل با اعلام مراتب همدردی اعضای نظام پزشکی آمــل با زلزله‌زدگان اهر، هریس و ورزقان ابراز داشت: انتظار بر این است که اقدامات دولت و کمک‌های مردمی هر چه سریع‌تر و بهتر بازماندگان را سروسامان دهد.

وی گفت: با توجه به بررسی‌های موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران 90درصد خاک سرزمین ما روی گسل زلزله یا در مجاورت آن قرار دارد. تصویب قوانین مقاوم‌سازی ساخت‌وسازها در مقابل زلزله امری حیاتی است.

وی تصریح کرد: در سالی که رهبر معظم انقلاب سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کردند این امر باید در حوزه سلامت نیز تحقق یابد و عدالت در سلامت بر قرار شود.

حمزه قاسمی مدیر شبکه بهداشت و درمان آمل نیز در سخنانی با ابراز همدردی نسبت به زلزله‌زدگان، روز پزشک و داروساز را گرامی داشت و تاکید کرد: باید تمام اقشار جامعه کمک‌های خود برای این منطقه ارسال کنند تا مرهمی بر زخم‌های آنان باشند.

در پایان مبلغ پنجاه میلیون ریال کمک نقدی اعضای نظام پزشکی آمل جمع‌آوری و به حساب نظام پزشکی اهر واریز شد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول