اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اقدامی انسان‌دوستانه صورت گرفت

کمک 450 میلیون ریال پزشکان شهرستان ارومیه به زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: کمک 450 میلیون ریالی پزشکان شهرستان ارومیه توسط رئیس شورای نظام پزشکی آذربایجان‌غربی برای کمک به بازسازی مناطق زلزله‌زده اهر تحویل نظام پزشکی اهر شد.

کمک 450 میلیون ریال پزشکان شهرستان ارومیه به زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، پیش از ظهر امروز نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی که ریاست نظام پزشکی استان اذربایجان‌غربی را نیز به عهده دارد، در سفر به مناطق زلزله‌زده که جمعی از پزشکان ارومیه نیز او را همراهی می‌کردند ضمن دیدار با فرماندار اهر از آمادگی جامعه پزشکی استان آذربایجان‌غربی و شهرستان ارومیه برای حضور در منطقه و کمک مادی و پزشکی به آسیب‌دیدگان از زلزله خبر داد.

عابد فتاحی، خدمت به زلزله‌زدگان و تلاش در زمینه حل مشکلات آنها را یک وظیفه عمومی ذکر کرد و افزود: نظام پزشکی استان آذربایجان‌غربی و پزشکان شاغل در این منطقه آمادگی دارند با حضور در مناطق زلزله‌زده در خدمت آسیب‌دیدگان از زلزله باشند.

فرماندار اهر نیز در این جلسه خدمات جامعه پزشکی در زلزله اخیر را یک اثر ماندگار و برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد.

رضا صدیقی افزود: حضور به موقع اکیپ‌های امدادی، درمانی و پزشکان در مناطق زلزله‌زده از نخستین ساعات وقوع این حادثه دردناک موجب کاهش تلفات جانی و تسریع در درمان آسیب‌دیدگان شد.

فرماندار اهر با تقدیر از این عمل انسان‌دوستانه پزشکان آذربایجان‌غربی و ارومیه گفت: با توجه به وسعت مناطق زلزله‌زده و رسیدن فصل سرما حمایت همه‌جانبه مردم و مسئولان مورد نیاز است تا در کمترین زمان ممکن سرپناهی مناسب برای آسیب‌دیدگان فراهم شود.

رئیس نظام پزشکی اهر نیز با ارائه گزارشی تصریح کرد: ستاد کمک به آسیب‌دیدگان از زلزله در محل نظام پزشکی اهر تشکیل شده و کمک‌های انسان‌دوستانه پزشکان و دفاتر نظام پزشکی در اقصی نقاط کشور در این ستاد تجمیع و به نحو شایسته در مواردی که مورد نیاز منطقه باشد صرف خواهد شد.

مقصود پویا گفت: تاکنون نظام پزشکی کشور و اکثر دفاتر نظام پزشکی به این امر انسان‌دوستانه کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول