اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح باقرشهر

شهردار باقرشهر خواستار تسریع در اجرای تعهدات شهرداری شد

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با اشاره به تعهدات شهرداری تهران که در راستای گسترش آرامستان بهشت زهرا (س) به باقرشهر داده شد، خواستار تسریع در اجرای مفاد این تفاهم‌نامه شد.

شهردار باقرشهر خواستار تسریع در اجرای تعهدات شهرداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمشید سعادتمند ساعاتی پیش در مراسم کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح باقرشهر که با حضور حسن بیادی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، با اشاره به تعهدات شهرداری تهران که در پی گسترش آرامستان بهشت زهرا (س) صورت گرفت، خواستار تسریع در اجرای این تعهدات شد.

شهردار باقرشهر در تشریح تعهدات شهرداری تهران در ارتباط با باقرشهر بیان داشت: بعد از موافقت شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر با گسترش آرامستان بهشت زهرا (س) توافقاتی ما بین شهرداری تهران و شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر صورت گرفت که این توافقات طی صورتجلسه‌ای به ثبت رسید.

وی در ادامه اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح باقرشهر را یکی از موارد این توافق‌نامه دانست و خواستار تسریع در اجرای تعهدات دیگر شهرداری تهران شد.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز طی سخنانی اجرای این پروژه را در کاهش ترافیک اذیت‌کننده محور تهران ‌ـ قم در برهه‌های مختلف سال موثر دانست و تاکید کرد: امید است با اجرای این پروژه دیگر شاهد ترافیک‌های شدید محور تهران ‌ـ قم که سبب آزرده خاطر شدن شهروندان این منطقه می‌شود، نباشیم.

پرویز صادقی ضمن ابراز خرسندی از اجرای به‌موقع پروژه تقاطع غیرهمسطح باقرشهر، پروژه بوستان 33 هکتاری باقرشهر که در راستای تعهدات شهرداری تهران در حال اجر است را مورد اشاره قرار داد و گفت: این پروژه متاسفانه به‌کندی پیش می‌رود که امیدواریم با تدابیر مسئولان ذی‌ربط هرچه سریع‌تر شاهد اجرای این تعهد شهرداری نیز باشیم.

این گزارش حاکی است، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم قم با بلوار علامه عسکری (چهارراه باقر‌شهر) یک برنامه زمان‌بندی 9 ماهه داشته و با تحویل زمین کارگاه به پیمانکار، تلاش برای رفع معارضات‌ این پروژه در دستور کار قرار‌ گرفته است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول