اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد

ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های اورژانس در قم

خبرگزاری فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم بر ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های اورژانس 115 در قم تاکید کرد.

ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های اورژانس در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمود پرهام در مراسم تقدیر از پیشکسوتان اورژانس قم که با حضور مسئولان و کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم برگزار شد با تقدیر از خدمات کارکنان واحدهای مختلف اورژانس 115 افزود: اقدامات و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این مرکز در مناسبت‌های مختلف به ویژه ایام نوروز و نیمه شعبان و ارائه خدمات پیش بیمارستانی زمینه افزایش رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

وی با اشاره به حجم گسترده تماس‌های مردمی و مأموریت‌های اورژانس 115 گفت: ارسال پیامک‌های حاوی حوادث و رخدادها یک اقدام مناسب و به هنگام بود که علاوه بر اطلاع‌رسانی به مسئولان بیانگر اقدامات بی‌وقفه اورژانس 115 در رسیدگی به حوادث و فوریت‌های پزشکی شهروندان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین با تقدیر از پرسنل پیشکسوت اورژانس 115 که زمینه ایجاد خدمات پیش بیمارستانی و آموزش کارکنان و استمرار فعالیت‌ها را فراهم کردند ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آینده شاهد ارتقای فرآیندها و بهبود وضعیت کارکنان حوزه اورژانس 115 باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم هم در این مراسم با بیان اینکه از برترین اعمال نزد خداوند سخت‌ترین اعمال است گفت: خدمت در کسوت پرسنل اورژانس 115 از جمله این فعالیت‌هاست که در شرایط سخت و ناگوار به امدادرسانی به بیماران و حادثه‌دیدگان می‌پردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی افزود: پاداش این اقدامات که برگرفته از منش و سیره امیرمؤمنان است دارای ارزش و پاداش والایی نزد خداوند است.

در پایان این مراسم از غریب رضا اکبری، محرم فدایی، محمد عباسی، غلامحسین علی‌محمدی،محمد عبدالمطلبی، سید محسن هاشمی، علی اسماعیلی‌نویسی و حسین جمشیدی به عنوان پرسنل پیشکسوت و ابومسلم علیدادی نیز که در حین انجام وظیفه و انتقال بیمار به مراکز درمانی دچار حادثه شده بود قدردانی شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول