اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج تاکید کرد

ضرورت سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: شهردار کرج بر ضرورت سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های عمرانی در کلانشهر کرج تأکید کرد.

ضرورت سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های عمرانی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده بعدازظهر امروز در بازدید از پروژه‌های منطقه 5 شهرداری کرج اظهار داشت: مدیران شهرداری در مناطق مختلف باید توجه ویژه و اساسی را در انجام پروژه‌های عمرانی داشته و در مدت زمان تعیین شده این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانند.
وی تأکید کرد: متأسفانه روند کند برخی از پروژه‌ها مشکلاتی را برای شهر و شهروندان ایجاد می‌کند که این امر نیازمند تلاش دو چندان مسئولان شهرداری به منظور سرعت بخشیدن به انجام پروژه‌های عمرانی است.
این مسئول گفت: ارائه خدمات مناسب و همچنین توسعه سرانه‌های فضاهای سبز از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود لذا لازم است تا اقدامات اساسی به منظور توسعه این مهم در مناطق مختلف شهرداری کرج انجام شود.
آقازاده تصریح کرد: ایجاد پارک‌های تندرستی و توسعه سرانه‌های فضاهای سبز در مناطق مختلف شهرداری باید در رأس امور شهرداری قرار گیرد تا مردم بتوانند با استفاده از این گونه اماکن سلامتی خود را بیش از پیش تضمین کنند.
وی از انتقال 566 اصله درخت ورودی مهرویلا به فضاهای سبز دیگر این منطقه اشاره کرد و به مسئولان این منطقه یادآور شد که هر کدام از این درختان ریه‌های تنفسی شهر را تشکیل می‌دهند و باید هرچه سریع‌تر و بهتر این درختان را انتقال داد تا خشک نشوند.

*اختصاص به موقع اعتبارات به مدیران منطقه روند طرح‌های عمرانی را تند می‌کند
شهردار منطقه پنج شهرداری کرج نیز در این بازدید خواستار اختصاص اعتبارات شد و گفت: اختصاص به موقع اعتبارات به مدیران منطقه روند طرح‌های عمرانی را تند می‌کند.
محمد صدرایی تأکید کرد: بافت محرم این منطقه می‌طلبد که طرح‌های عمرانی، خدماتی و تفریحی بیش از سایر مناطق در آن ایجاد شود تا خانواده‌ها و به ویژه جوانان بتوانند از خدمات آن استفاده کند.
وی افزود: با ارائه خدمات تفریحی می‌توانیم زمینه تأمین اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را فراهم کرده و آنان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دور کنیم.
شهردار منطقه 5 با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی اعضای شورا و شهردار کرج، مدیران مناطق را نسبت به انجام کارهای زیربنایی دلگرم کرده و موجب تحولات چشمگیری در مناطق خواهد شد، گفت: در حال حاضر سرانه فضای سبز در سطح منطقه به حد مطلوب نرسیده است و ایجاد پارک‌های محله‌ای و فضای سبز در دستور کار منطقه قرار دارد.
انتهای پیام/ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول