اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبسرد:

تندیس دائمی 52 شهید آبسرد ساخته می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار آبسرد از طراحی، ساخت و نصب تندیس و یادمان دائمی 52 شهید آبسرد و مناطق حومه این شهر در آینده‏‌ای نزدیک خبر داد.

تندیس دائمی 52 شهید آبسرد ساخته می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عبدالله متولی عصر امروز در جمع شماری از مسئولان شهرداری آبسرد اظهار داشت: بدون شک در برهه کنونی، هر چه داریم از برکت خون شهداست.

وی ادامه داد: مردم آبسرد همواره در صف نخست پیروان ولایت فقیه قرار داشته‏اند و همواره دفاع از آرمان‏های شهدا را سرلوحه کار خود قرار می‏دهند.

متولی اضافه کرد: امروز می‏توان از شهدای گلگون‏‌کفن به عنوان اسناد افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب یاد کرد.

شهردار آبسرد با اشاره به برنامه‌‏های هفته دفاع مقدس در این شهر اظهار داشت: فضاسازی شهری، دیدار با خانواده معزز شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و ... در ایام‌‏الله هفته دفاع مقدس در شهر آبسرد انجام شد.

وی ادامه داد: نقطه آغازین برنامه‏‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس، برگزاری یادواره 52 شهید شهر آبسرد و مناطق حومه با حضور سردار کوثری، فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی بود.

متولی، هفته دفاع مقدس را فرصتی مغتنم برای تبیین رشادت‏ها و از خود گذشتگی‏‌های رزمندگان و شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا مظهر آزادگی، عشق و انسانیت هستند و همواره یادشان در تار و پود امت اسلامی ایران زنده و جاوید می‏ماند.

وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام در شرایطی که دشمن بعثی سعی بر کوچک شمردن امت اسلامی ایران را داشت، آنچنان مردانه جان‏فشانی کردند که تا امروز وحشت مقابله نظامی با ایران در اذهان استکبار باقی مانده است.

متولی افزود: همه آحاد امت اسلامی در قبال شهدا مسئول هستند و حفظ و انتقال آرمان‏های آن ستارگان آسمان تقوای الهی وظیفه‏‌ای بر دوش همه ما تلقی می‏شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول