اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهر گلستان:

پل‌های هوایی شهر گلستان به پله برقی مجهز می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار شهر گلستان از مکانیزه کردن پل‌های هوایی شهر گلستان در ایام هفته دولت خبر داد.

پل‌های هوایی شهر گلستان به پله برقی مجهز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر گلستان به نقل از روابط عمومی شهرداری گلستان، حسین علیقلی‌زاده شهردار شهر گلستان با اشاره به طرح‌های در دست اقدام شهرداری اظهار داشت: در سال جاری 25 طرح با اعتبار 18 میلیارد تومان تعریف شده است که از مجموع این طرح‌ها 13 طرح در ایام هفته دولت و مابقی در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

وی مکانیزه کردن پل‌های هوایی را از جمله این طرح‌ها دانست و افزود: دو پل سر گلستان و پل خیابان مدرسه از جمله پل‌هایی هستند که در طرح مکانیزه کردن پل‌های هوایی شهر قرار دارند.

علیقلی‌زاده تصریح کرد: با وجود اینکه قرارداد مکانیزه کردن این پل‌ها سال گذشته منعقد شده بود اما عدم پیگیری مسئولان قبلی شهرداری سبب شد تا این طرح تا امروز معطل بماند بنابراین با پیگیری‌های که انجام گرفت متوجه شدیم پیمانکار به بهانه افزایش قیمت‌ها می‌خواهد از زیر اجرای طرح شانه خالی کند اما در ‌‌نهایت پیمانکار را به تعهدی که داده بود مجاب کردیم و در حال حاضر نیز پل برقی از چین خریداری شده و در حال حمل است که امیدواریم در هفته دولت شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

بهره‌برداری از پل‌های رودخانه شادچای 

شهردار گلستان همچنین به تعریض پل محور جاده ساوه بر روی رودخانه شادچای اشاره کرد و ادامه داد: پل‌های ده متری چهارم و ده متری هشتم از دیگر طرح‌های در دست اجرای شهرداری است که در حال حاضر پل ده متری هشتم به مرحله آسفالت‌ریزی رسیده و در هفته دولت گشایش می‌یابد و پل ده متری چهارم نیز تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول