اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راه و شهرسازی شوش:

نصب پل‌های عابر پیاده شاوور آغاز شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی شوش از آغاز عملیات نصب آخرین قطعات پل‌های عابر پیاده شهر شاوور از توابع شهرستان شوش دانیال (ع) خبر داد.

نصب پل‌های عابر پیاده شاوور آغاز شد

احمد ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: کار حمل و نصب قطعات اصلی پل‌ها در محل‌های مورد نظر در دی و بهمن ماه سال گذشته انجام و ادامه عملیات نصب پل‌های فلزی به دلیل وجود معارض و موانع طبیعی از جمله تیرهای برق فشار قوی و متوسط و همچنین جدول‌بندی کندرو‌ها به کندی پیش رفت.

وی در ادامه گفت: در راستای ارتقای ایمنی و کاهش سوانح در محورهای مواصلاتی بالاخص محور ترانزیتی شوش ـ اهواز در نقاط تلاقی شهرهای شوش، شاوور، الوان و روستای سید عباس که عبور عرضی عابرین وجود دارد، اداره راه و ترابری شوش نسبت به احداث پی و نصب پل عابر پیاده در نقاط مذکور اقدام کرد که در آبان ماه سال 90 پی کنی و پی سازی پل‌ها شروع شده بود.

ناصر همچنین گفت: در ‌‌نهایت در مرداد ماه امسال پس از رفع موانع، عملیات نصب آخرین قطعات پل‌های عابر پیاده که شامل پله‌های آنان است از پل شاوور آغاز شده است.

وی افزود: با احداث این پل های عابر پیاده که بیشتر آنها در محل‌های پر رفت و آمد شهر‌ها و محل عبور دانش آموزان قرار دارند، انتظار می‌رود با استفاده صحیح از آنها و عدم عبور عرضی مستقیم از بستر راه به میزان قابل توجهی سوانح راهنمایی و رانندگی در محل‌های مذکور کاهش یابد. 

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول