اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال لرستان خبر داد

کاهش حدود 6 درصدی ازدواج در لرستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: در شش ماهه نخست امسال 12 هزار و 985 واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 13 هزار و 797 مورد بوده، 5,9 درصد کاهش داشته است.

کاهش حدود 6 درصدی ازدواج در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ثبت احوال لرستان، حسین دریکوند با بیان اینکه از این تعداد ازدواج ثبت شده هشت هزار و 61 مورد ازدواج شهری و چهار هزار و 924 ازدواج روستایی بوده است، گفت: در شش ماهه اول سال جاری در هر ساعت به طور متوسط سه واقعه ازدواج یعنی در هر شبانه روز 70 مورد ازدواج به ثبت رسیده است.

وی در خصوص آمار طلاق ثبت شده در استان با بیان اینکه در هر سه ساعت یک واقعه طلاق یعنی در هر شبانه‌روز هشت مورد طلاق به ثبت رسیده، اظهار داشت: در این مدت نیز یک‌هزار و 543 واقعه طلاق به ثبت رسیده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک‌هزار و 216 مورد بوده 3,2 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال لرستان تصریح کرد: نسبت ازدواج به طلاق در استان طی این مدت 8,4 بوده یعنی در برابر هر هشت رویداد ازدواج یک واقعه طلاق به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول