اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی:

شهدا چشمه‌های جوشان و دائمی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی گفت: شهدا چشمه‌های جوشان و دائمی هستند و هیچوقت فیض آنها تمام نمی‌شود.

شهدا چشمه‌های جوشان و دائمی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام صمصام الدین قوامی در یادواره 83 شهید خیابان تولید دارو گفت: هر چه جلوتر می‌رویم قوت اسلام و ضعف کفر بیشتر می‌شود و این از برکت خون شهدا و مربی شهدا یعنی امام راحل است.

وی با بیان اینکه مسلمین در هیچ مقطعی از تاریخ به این درجه از اقتدار و کامیابی و دشمنان به این حد از سستی نبوده‌اند، اظهار کرد: لحظات پراتفاقی را سپری می‌کنیم که در تاریخ اسلام کم‌سابقه و بی‌نظیر است و این به برکت شهدا و امام شهداست.

مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی اضافه کرد: همین شهدا موجب شدند که اکنون این انقلاب پس از گذر از قیام امام (ره) در 15 خرداد، بعد در 22 بهمن و نهایتا در فروردین 58 به نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده و اکنون پس از گذشت 33 سال الگوی بیداری اسلامی در جهان شود.

وی ابراز کرد: این انقلاب نه تنها شکست نخورد و نه تنها به بن‌بست نرسید بلکه به یمن بیداری حاصل از آن دیکتاتورهای منطقه یکی پس از دیگری به زمین خوردند.

قوامی تاکید کرد: فقط به خاطر خون شهدا، ناله مادران شهدا و ایثارگری جانبازان و ایثارگران است که اسلام در رأس جریانات جهانی قرار گرفته و روزبه‌روز بر فروغ انوار آن افزوده می‌شود.

مدیر بنیاد فقهی مدیریت اسلامی خاطر نشان کرد: شهدا خونشان هر لحظه گل می‌کند و آنان چشمه‌های جوشانی هستند که تمام نمی‌شوند و باید قدر این شهدا را بدانیم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول