اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نخستین امام جمعه شهر دیشموک منصوب شد

خبرگزاری فارس: امروز نخستین امام جمعه شهر دیشموک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد که بر این اساس حجت‌الاسلام سید هدایت‌الله محمودی‌اصل به مدت سه سال به عنوان امام جمعه دیشموک منصوب شد.

نخستین امام جمعه شهر دیشموک منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، صبح امروز مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در آیین معارفه امام جمعه دیشموک با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز جمعه در دین اسلام افزود: نماز جمعه با بصیرت‌افزایی و ایجاد فضای تربیتی سالم توانسته با تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله کند.

حجت‌الاسلام صفدر پناهی با اشاره به استقبال باشکوه مردم دیشموک از امام جمعه، ضمن تبریک به آن‌ها گفت: همراهی و مشارکت با امام جمعه می‌تواند در توسعه شهر دیشموک نقش بسزایی داشته و بسیاری از مشکلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... را برطرف سازد.

وی از مردم ولایتمدار و پرشور دیشموک خواست با همدلی هر چه بیشتر نسبت به رونق نماز جمعه و مصلا تلاش کنند.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت هم در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و دهه کرامت گفت: دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) برکتی بود برای مردم ولایتمدار، شجاع و متدین دیشموک که اقامه نماز جمعه برای آنان تحقق یابد.

وی ضمن تبریک انتصاب امام جمعه دیشموک، نماز جمعه را تحول عظیمی در دیشموک دانست و گفت: با توجه به اینکه همه چیز به واسطه نماز تحقق پیدا می‌کند، خیرات، برکات و تحولات معنوی بعدی را به برکت نماز جمعه در این منطقه شاهد خواهیم بود.

امام جمعه دهدشت افزود: همراهی با امام جمعه از مسائل و عوامل بسیار مهم موفقیت منطقه است و امام جمعه متولی و مسئول دینی و فرهنگی منطقه بوده و تمام مسائل اعم از مسائل علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ریشه فرهنگی دارد و اگر بخواهیم منطقه موفقی داشته باشیم باید در همه مسائل همپا و همراه امام جمعه باشیم.

حجت‌الاسلام سید هدایت‌الله محمودی‌اصل امام جمعه دیشموک اصل اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم را از اولویت‌های کار خود عنوان کرد.

وی افتخار خدمتگزاری به مردم دیشموک را توفیقی برای خود دانست و از مسئولان، ائمه جمعه شهرستان‌ها و مردم دیشموک تشکر و قدردانی کرد و گفت: در همه عرصه‌ها احتیاج به برادری و همدلی مردم دارم و با توجه به سایه همین برادری و همدلی‌ها می‌توانیم به قله‌های موفقیت برسیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول