اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری مشهد خبر داد

تقدیر از خادمین برتر محلات در 130 جشن محلی مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: همزمان با میلاد امام رضا(ع)، 130 جشن محلی همراه با تقدیر از خادمین برتر محلات در مساجد شهر مشهد برگزار می‌شود.

تقدیر از خادمین برتر محلات در 130 جشن محلی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی اکبر عصارنیا عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن‌های خادمین شهر بهشت در چهار محور شرق، مرکز، غرب و شمال شهر مشهد در حال برگزاری است که در هر محور 20 تا 30 جشن تدارک دیده شده و تاکنون 98 جشن محلی از سوی خادمین شهر بهشت در محلات اجرا شده است.

وی افزود: 130 جشن محلی خادمین شهر بهشت با موضوع خدمت و در قالب جنگ شادی و مراسم تقدیر از خادمین برتر محلات در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و محلی برگزار می‌شود.

عصارنیا در ارتباط با طرح خادمین شهر بهشت اظهار داشت: خادمین شهر بهشت، فعالیتی اجتماعی، مشارکتی و فرهنگی است که  تحت نظر مجموعه مدیریت آموزش شهروندی سازمان فرهنگی فعالیت می‌کند و در حال حاضر در فاز پنجم این طرح، دو هزار مربی به 40 هزار نفر از خادمین شهر بهشت که عموما نوجوانان دوره راهنمایی و دبیرستانی هستند، فرهنگ خدمت‌رسانی را آموزش می‌دهند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول