اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت:

احداث پروژه پل بداب شفت در دست پیگیری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت با بیان اینکه محدودیت‌های منابع مانع از اجرای آغاز عملیات احداث پل «بداب» این شهرستان است، گفت: احداث این پروژه در دست پیگیری است.

احداث پروژه پل بداب شفت در دست پیگیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی‌ثابت بعد از ظهر امروز در جلسه فرمانداری این شهرستان وضعیت احداث پل «بداب» شفت را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: از ابتدای قبول مسئولیت در تصدی فرمانداری این شهرستان به بررسی سوابق و برنامه‌های دستگاه متولی که اداره راه بود، پرداختیم و مایل هستیم تمام واقعیت‌های این کار مشخص شود و مردم در جریان قرار گیرند.

فرماندار شفت ادامه داد: اداره راه معتقد بود طرحی را آماده کرده که به قیمت مصالح سال 87 حدود 450 میلیون تومان هزینه دارد و در سال 90 این رقم سه برابر شده و اگر شهرستان هر سال اعتباری را بگذارد آنها حاضرند با سالی 400 میلیون کار را آغاز کنند و ما در شش ماه دوم تنها 155 میلیون تومان اعتبار اختصاص دادیم.

وی با بیان اینکه در مرداد امسال مبلغ 400 میلیون تومان از اعتبار دیگر دستگاه‌ها کاهش یافت و به پل مذکور اختصاص داده شد، بیان کرد: در روزهای پایانی سال مالی 90 دستگاه مجری پل بداب اعلام کرد که به دلایل موجه امکان اجرای این پروژه را ندارد و به همین منظور با معاون استاندار گیلان برای انتقال پول به حساب اداره راه و شهرسازی استان وارد مذاکره شدیم که در نشستی با هاشم‌نیا استاندار و حجت شعبان‌پور مدیرکل راه و شهرسازی و محمدحسین اصغریان معاون برنامه‌ریزی استاندار و ناصر عاشوری نماینده فومن و شفت، پیگیری کار ترک تشریفات و تغییر دستگاه مجری پروژه به اداره راه و شهرسازی صورت گرفت که با مصوبه 555 میلیون تومان قرار بر این شد پیمانکار از شفت تعیین شود و کار احداث پل بداب را آغاز کند.

فرماندار شفت با بیان اینکه اکنون در انتظار پیگیری این کارها توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و برنامه‌ریزی هستیم، بیان کرد: شرایط پیچیده و دشوار و نفس‌گیر است یعنی به راحتی نمی‌توان با محدودیت‌های منابع دستگاه‌ها را برای اجرای پروژه مذکور متقاعد کرد.

وی اذعان کرد: بنده 200 میلیون تومان از پروژه‌های صنعت و معدن شهرستان شفت کم کردم و به پل بداب اختصاص دادم و قول مساعد 200 میلیون تومان از اعتبارات استان را از معاون برنامه‌ریزی و استاندار نیز گرفته شد تا به 755 میلیون برسانیم بنابراین مسئولان تمام تلاش خود را برای آغاز پروژه انجام داده‌اند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول