اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

انتشار کاریکاتور روزنامه شرق تیشه به ریشه خود است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: چاپ و انتشار کاریکاتور توهین‌آمیز روزنامه شرق وسیله‌ای شده تا آنکه تیشه‌ به ریشه خودشان بزنند.

انتشار کاریکاتور روزنامه شرق تیشه به ریشه خود است

آیت‌الله احمد محمودی‌اعلی‌مر‌ودشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با محکوم کردن هتاکی به ساحت پیامبر اکرم(ص) و نیز انتشار کاریکاتور روزنامه شرق اظهار داشت: دشمن با توهین به پیامبر اسلام(ص) و شهدا در حال تخریب زیربنای خود هستند و نابودی آنان با گسترش موج بیداری اسلامی به زودی فرا می‌رسد.

وی افزود: مزدوران استکبار و صهیونیسم جهانی به خیال باطل خود می‌پندارند با انتشار کاریکاتور توهین‌آمیز می‌توانند از موج اسلام‌خواهی مردم در جهان جلوگیری کنند.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: دشمنان اسلام از احمق‌ها آفریده شده‌اند و با این اقدامات خود خشم یک و نیم میلیارد مسلمان جهان را برانگیخته‌اند و همانگونه که شاهد هستیم فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» تا نزدیکی‌های کاخ سیاه آمریکا طنین‌انداز شده و تا قلب دشمن پیش رفته است.

محمودی‌اعلی‌مرودشتی رهنمودهای امام راحل مبنی بر صدور انقلاب اسلامی و جهانی شدن انقلاب اسلامی را یک الهام الهی دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نیز ندایی از سوی خدا بود که به پیروزی رسید تا امروز منجر به بیداری اسلامی و صدور انقلاب اسلامی شود.

به گفته وی بیداری اسلامی در اروپا و آمریکا با هر نام و القابی حیاط خلوت استکبار جهانی را ناامن ساخته است و مردم برای مبارزه با ظالم امروز شمشیر را از رو بسته‌اند.

محمودی‌اعلی‌مرودشتی یادآور شد: شعله‌های اسلام‌خواهی مردم جهان تا سرنگونی کاخ ظالمان خاموش نشده و آتش گداخته‌ای که امروز سراسر جهان را فرا گرفته است تا سوزاندن و نابود کردن پایه‌های ظلم و ستم سرد نمی‌شود.

وی متذکر شد: در موج اسلام‌خواهی امروز جهان دشمن هر چه دست و پا بزند بیشتر فرو می‌رود و  در این حالت خفگی دشمن حتمی است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول