اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی مشهد:

انتقال گمرک مشهد باید شتاب بیشتری بگیرد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی مشهد انتقال گمرک به خارج از شهر را یکی از مصوبات محقق‌نشده دولت در ارتباط با مشهد دانست.

انتقال گمرک مشهد باید شتاب بیشتری بگیرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهرمشهد جواد د‌اود‌آبادی با بیان اینکه پروژه انتقال گمرک مشهد یکی از مصوبات دور نخست سفرهای هیئت دولت به خراسان رضوی در فروردین‏ماه سال 85 است، افزود: متاسفانه با گذشت بیش از شش سال ‌از این موضوع و علیرغم وعده رئیس گمرک ایران مبنی بر انتقال آن تا پایان سال 90،‌ این امر تاکنون محقق نشده است.

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی مشهد در ادامه انتقال گمرک به خارج از شهر را از خواسته‌های اصلی تجار و سرمایه‌گذاران دانست و تصریح کرد: آنچه در عمل شاهد آن هستیم، افزایش مشکلات ناشی از این امر و عدم انجام این موضوع از سوی نهادهای متولی است.

داودآبادی با تاکید بر اینکه تاکنون سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها مختلف طرح‌ها و جانمایی‌های خود را برای محل جدید گمرک مشهد پیشنهاد داده اند، افزود: علیرغم ضرورت تحقق این امر هنوز انتقال گمرک به خارج از شهرمشهد اتفاق نیفتاده است.

وی با اشاره به اینکه انتقال گمرک و انبار نفت یکی از مصوبات دولت درارتباط با شهر مشهد است، عنوان کرد: با مدیریت مسولان استانی می‌توان در تسریع روند انتقال کمرگ اقدام کرد.

داودآبادی با بیان اینکه به لحاظ ضوابط شهرسازی گمرگ نباید در محدوده شهری باشد، گفت: با جابجایی گمرک به بیرون از شهر مسایل ترافیکی و مشکلات جابه‌جایی کالا برطرف می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بهترین زمان انتقال گمرگ به بیرون از محدوده شهری همین امروز است و تاخیر در این زمینه قابل قبول نیست، تصریح کرد: این موضوع بارها در کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد نیز مطرح شده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول