اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

مسئولان برای رفع گرانی‌ها همت بیشتری به خرج دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دهدشت با اشاره به گرانی‌های اخیر گفت: مدیران و مسئولان باید تمام همت تلاش خود را به کار گیرند تا این گرانی‌ها کمتر شود و فشارهای اقتصادی وارد بر مردم از بین برود.

مسئولان برای رفع گرانی‌ها همت بیشتری به خرج دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه دهدشت با توصیه خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی بیان داشت: با رعایت تقوا و پرهیزگاری انسان به سعادت و آخرت دست خواهد یافت.

خطیب جمعه دهدشت رواج معنویت و دینداری در جامعه را در گرو تقوای الهی دانست و ابراز داشت: اگر جامعه ما به سمت رعایت تقوای الهی و در این مسیر گام بردارند خیلی از مسائل و مشکلات جامعه از بین خواهد رفت.

وی ترویج دین و دیانت در جامعه و نهادینه شدن معرفت دینی را از وظایف اصلی خانواده‌ها دانست و افزود: اگر می‌خواهیم مفاهیم دینی در جامعه رواج یابند باید این مسئله در خانواده‌ها و به وسیله پدر و مادر شروع شود.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایجاد تورم و گرانی‌های اخیر تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید تمام همت و تلاش خود را به کار گیرند تا این گرانی‌ها کمتر و کمترین فشار اقتصادی بر مردم وارد شود.

وی افزود: امیدواریم که مسئولان در بحث نظارت بر بازار و برخورد جدی با گرانفروشان هر چه سریع‌تر وارد عمل شوند و نگذارند شخص یا اشخاصی از این مسئله سوء استفاده کنند.

خطیب جمعه دهدشت در ادامه با اشاره به هفته دامپزشکی بیان داشت: این هفته را به همه تلاش‌گران و پرسنل دامپزشکی تبریک می‌گوییم و امیدواریم که در کار خود روز به روز موفق باشند.

وی با بیان اینکه در استان توجه به دام و دامپروری جایگاه ویژه دارد و استان ما از این لحاظ دارای سابقه و قدمت زیادی است، اضافه کرد: اکثر خانواده‌های ما با توجه به بافت عشایری و روستایی استان از نزدیک با تلاش پرسنل و کارکنان دامپزشکی در بحث کنترل و مایه‌کوبی دام‌ها آشنایی دارند.

حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به هفته پست ابراز داشت: امروزه با پیشرفت تکنولوژی در حوزه‌های مختلف کار پست و شیوه مرسولات پستی نیز پیشرفت اساسی کرده است.

خطیب جمعه دهدشت اذعان داشت: باید از همه زحمت‌کشان و کارکنان پست که به عنوان امانت‌داران بسته‌های پستی ما در تلاش و کوشش هستند تقدیر و تشکر کنیم و امیدواریم که مردم ما نیز فرهنگ استفاده از پست را در زندگی و کار خود به کار ببرند.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول