اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

تجمع اعتراض‏آمیز رانندگان سمنانی در محکومیت اهانت به پیامبر(ص)

خبرگزاری فارس: صبح امروز تجمع اعتراض‌‏آمیز رانندگان سمنانی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.

تجمع اعتراض‏آمیز رانندگان سمنانی در محکومیت اهانت به پیامبر(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز شماری از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار در استان سمنان با حضور در پایانه حمل و نقل بار سمنان، تجمع اعتراض‏‌آمیزی را در پاسخ به پخش فیلم توهین‌‏آمیز به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) برگزار کردند.

در حالی که بسیاری از مسلمانان کشورهای اسلامی و غیراسلامی در روزهای اخیر درباره لزوم واکنش جدی در مقابل انتشار این فیلم موهن دست به راهپیمایی‏های باشکوهی زده‏اند، رانندگان صنعت حمل و نقل استان سمنان نیز با برگزاری این تجمع اعتراض‏آمیز خواستار برخورد با عوامل انتشار این فیلم موهن شدند.

رانندگان سمنانی که بیشتر از کامیون‏داران بودند، با عرض تسلیت این فاجعه به محضر حضرت ولی‏عصر (عج) و تمام مسلمانان جهان، این عمل ننگین کوردلان آمریکایی را محکوم کردند.

آنها از همه ملت‏های مسلمان خواستند تا با حفظ وحدت مقابل این اهانت ساکت ننشینند و انزجار خود را نسبت به این عمل زشت نشان دهند.

در پایان این مراسم که در آن، فرماندار شهرستان سمنان، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان، فرمانده پلیس راه استان سمنان و شماری از مسئولان نیز حضور داشتند، رانندگان کامیون در شهرستان سمنان ضمن تجمعی، اهانت آمریکا و صهیونیسم جهانی را به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» محکوم کردند.

به گزارش فارس؛ فیلم موهن علیه پیامبر اعظم(ص) از سوی تری‌جونز، کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا منتشر شده که اعلام کرده‌ انتشار این فیلم به مناسبت سالگرد حملات 11 سپتامبر صورت گرفته است.

همچنین در حالی که روزنامه «وال استریت ژورنال» آمریکا پیش از این گزارش داده بود که سازنده فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اکرم(ص) یک فرد آمریکایی ـ اسرائیلی به نام سام باسیل است، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی ضمن اعلام اینکه فردی به این نام را نمی‌شناسد، تاکید کرد: این فرد برای ما کاملاً ناشناس است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول