اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر:

بازیکنان نساجی قدر امتیاز خانگی را بدانند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در آستانه بازی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: در خانه میزبان حریف هستیم و بازیکنان باید قدر امتیاز و بازی‌های خانگی را بدانند.

بازیکنان نساجی قدر امتیاز خانگی را بدانند

اسماعیل اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در این هفته با یکی از تیم‌های خوب لیگ فوتبال کشور بازی داریم که فکر می‌کنم با توجه به توانمندی دو تیم بازی خوبی را دو تیم شاهد باشیم.

وی بیان داشت: تیم در آمادگی بسیار خوبی به سر می‌برد و هرطور که شده برای اعاده حیثیت و همچنین صعود چند پله‌ای در جدول باید مقابل حریف پیروز شویم.

اسماعیلی تصریح کرد: بازیکنان به خوبی می‌دانند که کسب این سه امتیاز خانگی در حضور هواداران چقدر برای تیم و کادر فنی موثر است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان برای این دیدار تمرینات خوب و فشرده‌ای را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتند و آمادگی برد مقابل تیم خوب تبریزی را دارند.

وی یادآور شد: نساجی یکی از تیم‌های پرطرفدار فوتبال کشور است که به تماشاگرانش متکی بوده و با تشویق هزاران هوادار سه امتیاز با ارزش بازی را بدست خواهیم آورد.

اسماعیلی نساجی را از تیم‌های خوب و قدیمی فوتبال کشور نام برد و افزود: در فصل جاری در کنار بازیکنان جوان چند بازیکن تاثیرگذار را حفظ کردیم تا برای صعود امیدوار باشیم.

وی تیم حریف را قوی قلمداد کرد و اذعان داشت: گسترش فولاد تبریز همچون نساجی از مدعیان لیگ است که بازیکنانم باید از همان ابتدا بازی را محکم و جنگنده آغاز کنند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی با انتقاد از مسئولان استان و شهرستان خاطرنشان کرد: مسئولان باید هر چه سریعتر ورزشگاه شهید وطنی را برای انجام بازی‌های نساجی و سایپا شمال آماده و بازسازی کنند تا تماشاگران بهتر بتوانند برای حمایت تیم مورد علاقه خود در ورزشگاه حضور یابند.

به گزارش فارس، تیم نساجی مازندران از هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان روز جمعه 14 مهر در ورزشگاه شهدای ساری میزبان گسترش فولاد تبریز است.

نساجی مازندران هم اکنون از سه بازی گذشته خود با یک پیروزی و دو شکست با سه امتیاز در رده هشتم جدول 14 تیمی این مسابقات جای دارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول